Portada Política Los candidatos con más siguidores en Twitter son Pablo Iglesias y Albert Rivera

Los candidatos con más siguidores en Twitter son Pablo Iglesias y Albert Rivera

by redacción asturnews

Pablo Iglesias ye’0l candidatu que cunta con más siguidores en Twitter d’ente tolos políticos y polítiques españoles, con 2,3 millones en total. Pablo Casáu, del Partíu Popular, ocupa, sicasí, l’últimu llugar de los seis líderes escoyíos, con solu 277.000 siguidores, aprosimao.

Per cuarta vegada en menos de cuatro años, el españoles van allegar a les urnes el 10 de payares y la campaña electoral, qu’esta vegada solo va durar ocho díes, va empezar el primeru de mes. Nesta ocasión, los partíos apautaron amenorgar el presupuestu para esti fin, alcuerdu qu’inclúi, por casu, l’arrenunciu a la publicidá electoral esterior. Amás, les subvenciones públiques menguaron nun 50% al respective de los comicios d’abril.

Con esta relativa austeridá, les formaciones van recurrir, inclusive con más razón qu’antes, a canales que nun supongan un costu adicional pa poder tresmitir los sos mensaxes. Ente ellos, atópense les redes sociales,especialmente Twitter, nel que los candidatos tienen la oportunidá de enredar n’alderiques y cruciar acusaciones pal prestu del públicu.

Al respective de la rede social, en Statista preguntaren si l’algame de tolos candidatos en Twitter ye similar o, otra manera, dalgunu de los líderes remanar meyor que’l restu. Tal que amuesa esta infografía de Statista, de toos, Pablo Iglesias ye, siquier, el que cunta con más siguidores, con 2,3 millones en total. Pablo Casáu, del Partíu Popular, ocupa, sicasí, l’últimu llugar de los seis líderes escoyíos, con solu 277.000 siguidores, aprosimao.

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar