Portada Música Los Berrones ultimen la edición d’un discu-llibru cola hestoria del grupu y 25 temes en vivo

Los Berrones ultimen la edición d’un discu-llibru cola hestoria del grupu y 25 temes en vivo

by asturnet

Dos por ún. El grupu Los Berrones, pioneru nel usu de la llingua asturiana en pop-rock d’amplia difusión, prevé sacar a la venta a mediaos de payares el so primer discu en directu, qu’incluyirá 25 temes grabaos en vivo en Xixón n’agostu pasáu y un minillibru de 24 páxines cola hestoria de la banda.

Según avancen los integrantes del grupu de Tolivia na so páxina web, los testos qu’acompañarán al nuevu discu incorporarán amás anécdotes asocedíes nos más de quince años de vida del grupu, y apoyaránse en semeyes atropaes polos miembros de la banda. Los Berrones anuncien, asinamesmo, que l’inminente discu-llibru va incluyir un “diccionariu de barbaridaes berroniles”.

Si el primer trabayu en directu del grupu llavianés llega a les tiendes -como prevé la banda- dientro de quince díes, cumpliránse los plazos marcaos dende un principiu, yá que la intención del grupu yera editar el discu antes de fin d’añu. El formatu final escoyíu ye’l de dos cedés, un dvd y el minillibru.

Finalistes del concursu de maquetes de Radio Asturias en 1988, Los Berrones saltaron darréu a la fama col premiu d’esi certame: La grabación d’un ‘single’ nel que s’incluyeron los temes ‘Tais de yogur’ y ‘Nun yes tú’ -primer gran ésitu del pop-rock n’asturianu- y qu’escosó dos tiraes acabante ser editáu.

En mayu de 1989, la banda de Tolivia asoleyó’l so primer discu de llarga duración, ‘Voi dicítelo’, que popularizó la música en llingua asturiana a niveles hasta entós inéditos al traviés d’un singular amiestu de modernidá sonora y raigañu rural. Nos siguientes cuatro años, Los Berrones editaron tres trabayos más -‘Si rompe, que rompa’, ‘¿Lo tuyo cómo ye?’ y ‘No, home, non’- y somorguiáronse llueu nun silenciu que nun frañeron hasta 1998, cola publicación del so quintu cd, ‘Da-y fuerte’.

Los dos últimos trabayos editaos pola banda foron el recopilatoriu ‘Diez años berrando’ (1999) y ‘República Independiente de Tolivia’ (2003).

Crónica’l conciertu de Los Berrones en Xixón

Tamién te podria gustar