Portada Música Los Berrones prevén aconceyar a miles de persones na grabación del so primer discu en directu

Los Berrones prevén aconceyar a miles de persones na grabación del so primer discu en directu

by asturnet

Delles cámares fixes, un ‘travelling’ enfrente l’escenariu, dos cámares de siguimientu n’escena y una más en grúa, cordinaes nuna xunidá móvil de realización. D’esi soporte técnicu saldrán les imáxenes del dvd que Los Berrones editarán a partir del conciertu qu’esta nueche ufren en Xixón, nel que la banda de Tolivia prevé aconceyar a miles de siguidores y llama a “armala mui gorda”.

Nesos elocuentes términos se pronuncia’l baxista del grupu, Olegario Méndez, na páxina web oficial de la banda, onde precisa que’l repertoriu de güei viaxará de los temes más antiguos a los d’edición más reciente y va incluyir amás canciones non habituales nel directu del grupu y “dalguna sorpresa”.

Del recital qu’esta nueche entamará a les 23 hores na playa de Poniente, dientro’l programa festivu de la Selmana Grande xixonesa, saldrá un doble discu recopilatoriu que Los Berrones esperen sacar a la venta na seronda prósima y cuya grabación d’audio tará a cargu de Daniel Sevillano, ún de los principales productores de rock n’Asturies.

Según precisa la casa discográfica del grupu de Tolivia, Santo Grial, la empresa encargada de rexistrar el conciertu en video ye Emedia-PTI, ellaboradora del dvd del 20 aniversariu de Ilegales, grabaciones nel festival Derrame Rock y videoclips de los grupos Jacky Trap y Fe de Ratas, amás de los propios Berrones.

Autores de ‘Nun yes tú’, el primer gran ésitu del pop-rock en llingua asturiana, y pioneros na difusión d’un peculiar soníu col asturianu como base, Los Berrones saltaron a la fama en 1988 depués de quedar finalistes nel concursu de maquetes de Radio Asturias correspondiente a esi añu, y en 1989 asoleyaron el so primer discu, ‘Voi dicítelo’. El grupu de Tolivia acumula hasta agora seis trabayos de llarga duración, l’últimu d’ellos ‘República Independiente de Tolivia’, editáu a finales de 2003.

Adelantu n’Asturnews de la noticia de la grabación del directu

Tamién te podria gustar