Portada Música Los Berrones grabarán en Xixón el so primer directu, que saldrá a la venta na seronda

Los Berrones grabarán en Xixón el so primer directu, que saldrá a la venta na seronda

by asturnet

Los Berrones graben el so primer discu en directu. La veterana banda de Tolivia, pionera na difusión masiva del pop-rock en llingua asturiana, aprovechará’l conciertu que va ufrir na xixonesa playa de Poniente el prósimu 10 d’agostu pa editar un dvd que saldrá al mercáu al rodiu de la seronda y nel que’l grupu prevé incluyir ente 22 y 26 temes.

Según confirmó Olegario Méndez, baxista del grupu, los integrantes de Los Berrones entá nun decidieron el títulu col que sacarán a la venta la so primer incursión nes grabaciones en directu, que saldrá d’un conciertu programáu pol Ayuntamientu de Xixón nel marcu de la Selmana Grande de les fiestes llocales de Nuesa Señora de Begoña, pero en cualquier casu nun quieren esperar más allá de los meses finales de 2004 pa regresar a les tiendes de discos con un nuevu trabayu.

Finalistes del concursu de maquetes de Radio Asturias en 1988, Los Berrones saltaron darréu a la fama col premiu d’esi certame: La grabación d’un ‘single’ nel que s’incluyeron los temes ‘Tais de yogur’ y ‘Nun yes tú’ -primer gran ésitu del pop-rock n’asturianu- y qu’escosó dos tiraes acabante ser editáu.

En mayu de 1989, la banda de Tolivia asoleya’l so primer discu de llarga duración, ‘Voi dicítelo’, que popularizó la música en llingua asturiana a niveles hasta entós inéditos al traviés d’un singular amiestu de modernidá sonora y raigañu rural. Nos siguientes cuatro años, Los Berrones editaron tres trabayos más -‘Si rompe, que rompa’, ‘¿Lo tuyo cómo ye?’ y ‘No, home, non’- y somorguiáronse llueu nun silenciu que nun frañeron hasta 1998, cola publicación del so quintu cd, ‘Da-y fuerte’.

En payares del añu pasáu, el grupu sacó a la venta un discu recopilatoriu que, baxo’l títulu ‘Diez años berrando’, repasa los temes más representativos de la banda na so primer década de vida.

Web oficial del grupu

Tamién te podria gustar