Portada Sociedá Los bares de copes tarán obligaos por llei a adelantar el so horariu de pieslle

Los bares de copes tarán obligaos por llei a adelantar el so horariu de pieslle

by asturnet

Los bares de copes d’Asturies nun podrán abrir hasta l’alborecer. Un decretu aprobáu güei pol Conseyu de Gobiernu obliga a los llocales con música amplificada a trancar a les 3,30 hores de llunes a xueves y dos hores más tarde los fines de selmana. Los chigres deberán pesllar a les 2,30 como másimo, y les discoteques y sales de fiestes tendrán que cesar la so actividá a les 7,30 hores.

La midida a la que güei -y dio’l preste el Gobiernu -qu’entrará en vigor dientro d’unos quince díes, darréu s’asoleye nel Boletín Oficial del Principáu- fixa l’apertura de los bares de copes pa les 11 de la mañana, prohíbe dafechu l’usu d’aparatos amplificaos de soníu antes de les 10 hores y estira la hora de pieslle, en vienres, sábados y viéspores de festivos, hasta’l másimu de les 5,30 de la madrugada.

Muncho antes deberán trancar los bares, cafeteríes, restaurantes y chigres, cuyes puertes habrán tar pesllaes a la 1,30 con calter xeneral y a les 2,30, como másimu, nos vienres, sábados y nueches previes a díes festivos. Los llocales empobinaos pa menores de 16 años cesarán la so actividá yá a les 22,30 hores.

Magar de too ello, el Gobiernu asturianu prevé dalgunes escepciones a los horarios, particularmente nos casos de fiestes patronales, y concede una hora adicionales a chigres, bares de copes y discoteques pa la so hora de pieslle nos xueves de la temporada de veranu.

Web oficial del Principáu

Tamién te podria gustar