Portada Escéniques Los baillarinos del Ballet Nacional ponen fin a la so fuelga

Los baillarinos del Ballet Nacional ponen fin a la so fuelga

by redacción asturnews
Foto: Pilar Castro (https://www.flickr.com/photos/nebulaskin/)

El Comité de Fuelga de los baillarinos, músicos y cantaores del Ballet Nacional d’España (BNE) anunció la so decisión de poner fin, pel momento, al periodu de fuelga empecipiáu’l pasáu 18 de xunu tres la cancelación de les representaciones de Carcassonne (Francia) el 11 de xunetu y en Nerja el día 16 del mesmu mes, pa les qu’había previstos paros,.

Los trabayadores respondieron nun comunicáu al Institutu Nacional d’Artes Escéniques y de la Música (INAEM), nel que precisaron que nun fueron “en nengún momentu una prioridá” pa la directora xeneral d’esti organismu, Montserrat Iglesias, quien, según indicó, “solo compareció nuna xunta de 15 minutos”.

Nesti sentíu, criticaron que l’aceptación per parte del INAEM de la mediación de la Inspección de Trabayu ensin condicionamientos producióse en dicha xunta, “dempués de 23 díes de ser comunicada la fuelga a dichu organismu, per corréu alministrativu”, polo que consideren que se torgó na práctica que tal mediación llevar a cabu”. El Comité de Fuelga matizó, per otru llau, que nun son ” un grupu de baillarinos, músicos y cantaores del Ballet Nacional d’España”, sinón 35 de los 42 componentes d’esti grupu, ente que los siete restantes manifestaron “el so total sofitu a la fuelga, entá teniendo una realidá contractual estremada”, según destacó.

Amás, faen alusión a un “supuestu aumentu de places de sofitu a la plantiya del BNE” que, según aprofien, “nun guarda nenguna fidelidá a asoceder”. En concretu, espliquen que nel añu 2011 retiráronse 18 places de baillarinos, — 16 del Taller del Ballet Nacional d’España (cantera del BNE) y dos de la mesma plantiya del BNE–. Coles mesmes, critiquen que’l presupuestu del BNE nun s’amontó nos últimos años, sinón que nun se recuperó dende l’amenorgamientu del 25 per cientu de 2011.

 

Tamién te podria gustar