Portada Lliteratura Los asturianos Miguel Barrero ya Iván Fernández rueden la vida de Michi Panero n’Astorga

Los asturianos Miguel Barrero ya Iván Fernández rueden la vida de Michi Panero n’Astorga

by asturnet

El próximu miercoles 6 de setiembre va empezar na ciudá d’Astorga (Lleón) el rodaxe del documental ‘La estancia vací’a, centráu nos últimos años de vida de Michi Panero. La película, dirixida polos asturianos Iván Fernández y Miguel Barrero, va contar con testimonios de persones que conocieron de primera mano al astorganu y va valise de les sos palabres pa reconstruir la so vida na capital maragata.

Michi Panero yera’l más pequeñu de los tres fíos del matrimoniu formáu por Leopoldo Panero –poeta consideráu pol franquismu como’l so «poeta oficial»– y Felicidad Blanc. Tres de la muerte del padre, la vilda y los fíos rodaben en 1974, dirixíos por Jaime Chávarri, ‘El desencanto’, un documental qu’acabó estrenándose en 1976 y que supunxo toa una conmoción social na España de la epoca. En 1994, el director Ricardo Franco volvía sobre la saga familiar de los Panero na película ‘Despues de tantos años’.

A finales de 2002, Michi Panero tornó a Astorga, sabiendose gravemente enfermu, pa tratar de recuperar el legáu paternu. Precisamente, nes
razones d’esa vuelta ta centráu el filu argumental de ‘La estancia vacía’, una película na que persones que conocieron de primera mano al más pequeñu de los Panero van contar les sos vivencies xunto a esti personaxe nuna ciudá, Astorga, a la que la familia cásique nun volviere dende’l rodaxe de la primer película.

‘La estancia vacía’ cuenta con Julio García Cedrón como director de fotografía y con Antonio de Benito como tecnicu de soníu. El plantel completase con Marcos González, que va cumplir les funciones d’ayudante de dirección, y Julia Vicente, qu’asume la producción. El rodaxe va facese íntegramente na ciudá d’Astorga y va allargase hasta’l domingu 10 de septiembre.

Tamién te podria gustar