Portada Emigración Los asturianos en Madrid celebren esti vienres la 61 edición de la SidroQuedada

Los asturianos en Madrid celebren esti vienres la 61 edición de la SidroQuedada

by asturnet

Los asturianos residentes en Madrid van celebrar esti vienres la edición númberu 61 de al SidroQuedada o Ruta Sidrera per Madrid. Lo que pa los organizadores “ye la celebración asturiana con mayor ésitu na capital del estáu”. Una cita qu’inaugura la temporada en vienres con una nueva sala polivalente onde hasta 300 persones van poder disfrutar n’esclusiva de la sidra y los manxares ástures en Madrid.

La espicha va celebrase na Sala MeliMelo (cai Fernando’l Católicu 18) onde vuelve a la carga la SidroQuedada, agora cambiando de los xueves a vienres. Una cita onde hasta 300 usuarios del Portal Sidreru Asturianu van poder aconceyar pa tomar unos culetes “de la meyor sidra” del Llagar Trabanco de Xixón.

Desnde va unos meses, los últimos vienres de cada mes, tienen un claru matiz asturianu cola “folixa SidroQuedera” por escelencia na capital. Esta va ser la edición númberu 61 del eventu que dende finales del añu 2002 y de forma mensual, se lleva faciendo na capital estatal. L’actu cuenta cola collaboración de la firma Crivencar, Eolo Innova y la Fundación de Turismu de la Comarca la Sidra.

Web organizadora de les SidroQuedaes

Tamién te podria gustar