Portada Patrimoniu Los arqueólogos de La Carisa enfótense en retomar les escavaciones na prósima temporada de veranu

Los arqueólogos de La Carisa enfótense en retomar les escavaciones na prósima temporada de veranu

by asturnet

Hai una “necesidá manifiesta” de que les escavaciones nel yacimientu romanu de La Carisa, na llende ente L.lena y Ayer, continúen na prósima temporada de veranu. Asina lo mantienen los arqueólogos responsables de los trabayos, qu’esperen un alcuerdu a lo llargo de los prósimos meses ente Caxastur y el Principáu que permita sufragar una prollongación de la investigación.

Un día depués de la vista que cursó al yacimientu el director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, quien alitó a los ayuntamientos d’Ayer y L.lena a tramitar la declaración de Bien d’Interés Cultural pal complexu arqueolóxicu, los responsables del llabor nel picu Curriel.los destaquen la importancia de los afayos más recientes, ente ellos una fortificación.

Según precisó Jorge Camino, qu’integra l’equipu d’arqueólogos de La Carisa xunta Yolanda Viniegra y Rogelio Estrada, los restos del gran campamentu romanu atopáu na cordal de Carracéu ocupen una superficie de 15 hectáries y evidencien que na zona esistió un “teatru bélicu” de gran importancia, polo que llamen a les instituciones a mantener el sofitu que-y vienen dando al so llabor dende’l descubrimientu’l yacimientu, hai agora dos años.

Los directores de les escavaciones na llende ente Ayer y L.lena, qu’asoleyaron monedes y otros oxetos dataos nel sieglu I antes de Cristu, completen agora xeres de documentación y estudios xeolóxicos, y enfótense na posibilidá d’entamar una esposición coles pieces afayaes, si bien “ye una idea subyacente que nun sabemos bien cuándo se concretará”, matizó Camino.

L’Ayuntamientu de L.lena ta acabante aprobar en Plenu la propuesta de solicita-y a la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu la declaración de Bien d’Interés Cultural pa los restos afayaos na cordal de Carracéu, que respuende al deseyu de l’Asociación d’Amigos de La Carisa, collectivu constituyíu pa defender la promoción y conservación del yacimientu.

Madera apoya la reconocencia del yacimientu romanu de La Carisa como Bien d’Interés Cultural

Tamién te podria gustar