Los alumnos asturianos tan penrriba la media europea en Ciencies

29 00:37 2007 Imprimir

Los asturianos algamen una puntuación en Ciencies de 508 puntos, 8 penriba del promediu de los países qu’integren la Organización pa la Cooperación y el Desarrollu Económicu (OCDE). El datu recuéyese nel informe PISA 2006, que foi adelantáu pola revista ‘Magisterio’ y recoyíu por Europa Press.

Según recueye l’Axencia de Noticies nesi informe dizse que los alumnos d’Asturies tán nesta materia al nivel de Suiza, Austria, Bélxica o Irlanda, y ocupen el quintu puestu en cuantes a los meyores resultaos algamaos nes diez comunidaes autónomes analizaes. La revista señala que los resultaos del informe confirmen “la existencia de delles velocidaes n’España con problemes de desequilibriu territorial en materia educativa”.

Castiella y Llión y La Rioxa encabecen los resultaos del informe na escala de Ciencies asitiándose dambes nos 520 puntos. Tán dalgo perbaxo de los Países Baxos (525), pero penriba d’Eslovenia (519) y de clásicos como Alemaña (516) o’l Reinu Uníu (515). Más p’alantre ta Aragón (513 puntos), Navarra (511), Cantabria (509), Asturies (508) y Galicia (505). Estes comunidaes tán al nivel de Suiza, Austria, Bélxica o Irlanda, y penriba tanto de Suecia (503) como’l promediu de la OCDE.

Ya perbaxo del promediu de la OCDE, pero penriba de la media española (488), tán País Vascu (495 puntos ) y Cataluña (491). El País Vascu “meyoró muncho” los sos resultaos en Ciencies con respecto al 2003, al ganar once puntos, mientres que Cataluña, que nesta escala taba a la cabeza d’España, per nueve puntos y sólo queda per delantre d’Andalucía.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...