Portada Lliteratura Los alcuentros de Verines, en Llanes, lleven a debate la pluralidá de les poesíes

Los alcuentros de Verines, en Llanes, lleven a debate la pluralidá de les poesíes

by asturnet

Los alcuentros lliterarios de Verines cellebren a partir de güei na llocalidá de Pendueles, en Llanes, el so venti aniversariu con un exame de les diverses tendencies estétiques de la poesía española. Destamiente remémbrase l’asuntu que centró los debates de la primer edición en 1985 baxo’l títulu: ‘L’estáu de les poesíes’. Poetes como Luis García Montero, Joan Margarit, Luisa Castro o los asturianos Esther Prieto y Xuan Bello van tar presentes na cita

Los alcuentros, organizaos pola Universidá de Salamanca en colaboración col Ministeriu de Cultura, quieren centrase nesta edición n’amosar la bayura y diversidá de la poesía que s’escribe anguaño nel estáu.

El congresu lliterariu de Verines ye dende la so primer edición un puntu d’alcuentru d’autores que desenvuelven la so obra en cualquiera de les llingües del estáu, incluyida l’asturiana. A lo llargo de les sos venti ediciones desfilaron pola casona de Pendueles escritores y especialistes de toles procedencies culturales, estétiques o xeneracionales. L’alcuentru cuenta col patrociniu de la Conseyería d’Educación y Cultura y la Fundación Príncipe d’Asturies.

Tamién te podria gustar