Portada Sociedá Los Alcuentros de Cabueñes piesllen con un llamáu a respetar la “llibertá cultural” de los ciudadanos

Los Alcuentros de Cabueñes piesllen con un llamáu a respetar la “llibertá cultural” de los ciudadanos

by asturnet

Respetu a la “llibertá cultural” de los ciudadanos, participación de los xóvenes na xestión de polítiques de mocedá y aumentu de viviendes protexíes. Con esi triple llamáu remataron güei en Xixón los XXII Alcuentros Internacionales de Cabueñes, nos que participaron 180 mozos y en cuyu pieslle quedaron emplazaos técnicos, pas y xóvenes a ellaborar n’andecha el Plan Integral de Mocedá del Principáu.

La convocatoria a esos collectivos fízola la directora del Institutu Asturianu de la Mocedá, Carmen Barrera, quien adelantó que’l Gobiernu autonómicu emplegará les conclusiones de los Alcuentros como testu de partida pa confeccionar el documentu qu’ha orientar les polítiques de mocedá del Principáu nos prósimos años.

Segundos antes de la intervención de Barrera na clausura’l foru de Cabueñes, el conceyal xixonés de Mocedá, Iván Álvarez Raja, anunciara n’idénticos términos la prósima fechura d’un Plan Integral pa Xixón con vigor ente 2005 y 2008, que l’edil espera empezar a ultimar con ocasión de la prósima Escuela de Seronda, una nueva xuntanza centrada na mocedá y prevista pa los meses finales d’esti añu.

Los participantes nos Alcuentros de Cabueñes remataron el so pasu per Xixón defendiendo l’amiestu de cultures como ferramienta pa edificar un mundu más xustu y la participación activa de los xóvenes na xestión de los planes que les Alministraciones tracen pa la mocedá.

Otres conclusiones de los Alcuentros, enunciaes tamién en forma de demanda, foron la “dignificación” de los conceyales de Mocedá, la inclusión de la formación pa la participación ciudadana como asignatura nel sistema públicu d’enseñanza, l’aumentu de la cuota de vivienda protexida ya midies eficaces pa evitar que milenta viviendes -3 millones en tol Estáu- permanezan vacies a la espera d’un porgüeyu salíu de la especulación inmobiliaria.

Na clausura del foru xixonés de mocedá énte los medios de comunicación participaron los coordinadores de los tres bloques d’alderique nos que s’articularon los Alcuentros: José Félix García Calleja (globalización), Vicente Inglada (emancipación y vivienda) y Joffre López (polítiques de mocedá).

Tamién te podria gustar