Portada Sociedá Los Alcuentros de Cabueñes esperen reunir a 200 xóvenes pa discutir sobro emancipación

Los Alcuentros de Cabueñes esperen reunir a 200 xóvenes pa discutir sobro emancipación

by asturnet

Los Alcuentros Internacionales de Mocedá de cabueñes xirarán na so 22 edición, que se cellebrará nel Antiguu Institutu de Xixón del 20 al 24 de setiembre, sobro tres grandes pegollos: la globalización, les polítiques públiques de mocedá y les posibilidaes reales d’emancipación de mozos y moces.

P’abordar esos asuntos, el coordinador xeneral de los alcuentros, Pau Solanilla, aseguró esta mañana na presentación de les xornaes que pretende apostar por un mayor diálogu ente los participantes, poniendo enriba la mesa cuestiones que la mocedá tien que discutir.

El filósofu Gustavo Bueno participará na sesión d’inaguración con una ponencia sobro la globalización, estaya que coordinará’l director xeneral d’Asuntos Europeos y Cooperación Internacional del Gobiernu de Cantabria, José Félix Calleja, mientres que Leasse Sougara, falará sobro les polítiques públiques, ámbetu coordináu pol xestor xuvenil de la Universidá de Valencia Vicente Inglada.

El tercer exe temáticu, que tará introducíu na llección inagural por Bruno Astrada, desendolcaráse baxo la coordinación d’Emilio José Sánchez Romero, asesor técnicu de la Ministra de Vivienda.

Nun esfuerzu de modernidá, editaránse toles reflexones y conclusiones de los alcuentros -que podrán seguise por internet na web oficial de les xornaes- como referente pa posteriores polítiques. El plazu d’incripciones finaliza’l 31 d’agostu, con cuotes que van de los 19 a los 74 euros, y espérase una participación de 180 a 200 persones.

Tamién te podria gustar