Los actos de los Premios Príncipe d’Asturies van poder siguise por internet

12 ochobre 23:56 2004 Imprimir

Los actos centrales de la programación de la entrega de los Premios Príncipe d’Asturies van poder siguise un añu más dende cualquie llugar del mundu al través de la web WWW.CANALFPA.COM. La páxina de la Fundación recibió na edición anterior alrodiu de sesenta mil visites y nos Premios de 2004 espérase sobrepasar el númberu de navegantes que s’adientren a siguir los actos públicos entamaos pola institución privada asturiana.

El dominiu de la Fundación Príncipe d’Asturies ta na rede dende’l xueves 14 y va incluir animaciones multimedia, galería d’imáxenes, axenda d’eventos y un siguimientu innformativu diariu de los distintos actos programaos. La canal d’internet ufierta al empar una versión en inglés nomada www.fpachannel.com. A entrambes páxines va poder accedese dende la propia web de la Fundación www.fpa.com.

Na emisión de la canal puesta en marcha polos responsables de la institución que concede los Premios Príncipe van poder siguise tolos actos y una especial relevancia van tener los elementos interactivos que se van poder visionar sobro cadún de los galardonaos y sobro la mesma ceremonia d’entrega.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...