Portada Educación Los actos académicos y los congresos van ser los principales atractivos del cuartu centenariu de la Universidá

Los actos académicos y los congresos van ser los principales atractivos del cuartu centenariu de la Universidá

by asturnet

La Universidá d’Uvieu cellebra durante esti cursu academicu’l so cuartu centenariu y va facelo con abondos actos solemnes, congresos y conceyos universitarios. Esti programa d’actividaes ta dotáu con un presupuestu inicial de 300.000 mil euros, la mitada aportaos por Cajastur, según informó’l Rector de la Universidá, Juán Vázquez.

Ente los actos más destacaos, que se presentaron el llunes 8 en rueda de prensa pol propiu Rector, destaquen la investidura que se va facer de varios doctores honoris causa nos ámbitos de la cultura y la ciencia. Amás tamien se va facer entrega de les medalles correspondientes al Cuertu Centenariu de la institución y les disticiones de la Universidá.

Congresos y conceyos universitarios van completar la ufierta da la Universidá pa esti ciclu academicu. Ente ellos el Conseyu d’Universidaes, el conceyu del G9 d’Universidaes, el Comite Universitariu de Relaciones Internacionales, l’Asamblea Plenaria de Decanos de Derechu d’España y el Conceyu Internacional de Facultaes de Xeografía y Historia. Tambien se fan facer dellos congresos científicos y un coloquiu sobre inmigración, programáu del 18 al 20 d’ochobre.

La Universidá d’Uviñeu va aprovechar esti añu de festeyos p’asoleyar dalgunos documentos como la nueva Historia de la Universidá d’Uvieu amás de material audiovisual y electrónicu de diversa índole. Otres actividaes van ser la cellebración d’amueses artístiques, premios culturales y competiciones deportives, conciertos de música clásica, coral o de rock y fiestes universitaries.

Especial atención van recibir los alumnos estranxeros qu’estudien na Universidá embaxo’l sistema de beques de la Unión Europea Erasmus, que esti año cellebra’l so vixesimu aniversariu, cola cellebración de varios actos ente los que tan la proyección de curtio ellaboraos polos alumnos, escursiones y delles xeres especiales. Tamien se va collaborar coles universidaes d’America Llatina, al travies del programa America, y con otres centros españoles mediante los Días de les Universidaes.

Tamién te podria gustar