Portada Educación Los 5 sindicatos denuncien la propuesta de Maxisteriu

Los 5 sindicatos denuncien la propuesta de Maxisteriu

by asturnet

Esti xueves día 29 a les 11.30, facíase una concentración delantre de la Escuela Universitaria de Maxisteriu en protesta pola votación que llevaba alantre na Xunta de la Escuela y na que la dirección del centru pretendía que l’asturianu quedra fuera de los estudios reglaos. SUATEA, CCOO, FETE-UGT, ANPE y CSIF aprovechaben pa denunciar lo qu’atalanten ye una pergrave actuación.

La concentración taba convocada por la Xunta Moza y la Xunta pola Defensa de la llingua Asturiana delantre de la Escuela Universitaria de Maxisteriu esti xueves a les 11.30, ante l’ataque a la llegalidá que se plantega facer dende instancies universitaries, incumpliendo tolos mandaos llegales que piden espresamente una titulación d’asturianu na carrera de Maxisteriu.

Na concentración participaron representantes de los cinco sindicatos de la enseñanza n’Asturies que caltuvieron una Xunta cola Direutora del Centru y asoleyaron un comunicáu nel que SUATEA, CCOO, FETE-UGT, ANPE y CSIF denuncien l’actitú de la Direición de la Escuela de Maxisteriu al enfotase en “dexar fuera de los nuevos planes d’Estudiu que se diseñen pa l’adaptación al Plan Européu de Bolonia a la llingua asturiana y a la educación musical”.

Sigún la nota de los sindicatos “col Plan Européu espediríense dos titulaciones xenériques (infantil y primaria) y caúna d’estes diría acompañada d’una menciónq ue se correpondería, más o menos, con loq ue tradicionalmente s’entendía como especialidá. Una vegada algamada la titulación podría proseguise estudios de postgráu medianteMáster, pero nestos tampoco figuren les especialidaes mentaes”.

Pa los sindicatos, “la Direición de la escuela de Maxisteriu pretende que s’apreben cola mayor urxencia los cambios, hasta’l puntu que la votación de la Comisión de Docencia de la Escuela de Maxisteriu s’adelantara a esti xueves”, cuando hai munchos miembros de la Xunta d’Escuela favoratibles a la mención de llingua asturiana que s’alcuentren fuera del país como Xosé Anton González Riaño o Aquilina Fueyo, no que paez un intentu de facer votaciones de decisiones fundamentales ensin cuntar cola sensibilidá mayoritaria de la Xunta de la escuela.

Tamién te podria gustar