Portada Lliteratura Los 29.000 autores y editores de Cedro denuncien a Google énte Competencia

Los 29.000 autores y editores de Cedro denuncien a Google énte Competencia

by redacción asturnews

El l Centru Español de Derechos Reprográficos (Cedro) vieno acabante dar anuncia esti vienres de la so decisión de denunciar efectivamente a Google, nel so casu ante la Comisión Nacional de los Mercaos y de la Competencia (CNMC), de nuevu “por abusu de posición dominante nel mercáu del agregamientu de noticies y nel de la publicidá dixital”.

Hai un par de selmanes, Francia impunxo a Google una sanción de 220 millones d’euros por abusar de la so posición dominante y perxudicar a los sos competidores nel mercáu publicitariu en llínea. El xigante de les busques n’Internet encaxó’l golpe y aseguró que rectificaría.

La multa de Francia yera la enésima contra la compañía por práctica de monopoliu o contra les riegles de la competencia; l’anterior, de 102 millones y por similares razones, púnxola namái un mes antes el regulador italianu. Pela so parte, Alemaña acaba d’empecipiar una indagación por igual motivu, con llixeres variaciones. Y ayeri mesmo, la Comisión Europea abrió la so propia investigación contra la plataforma, una vegada más por abusu de posición dominante, nesti casu nel sector de la publicidá gráfico online. Entós, ¿a qué espera España pa faer lo propio y parar los pies a Google?

Esti ye’l planteamientu del que partía’l Centru Español de Derechos Reprográficos (Cedro) cuando ayeri anunció la so decisión de denunciar efectivamente a Google, nel so casu ante la Comisión Nacional de los Mercaos y de la Competencia (CNMC), de nuevu “por abusu de posición dominante nel mercáu del agregamientu de noticies y nel de la publicidá dixital”. Nun ye un pidimientu cualesquier, pos Cedro arrexunta a 26.779 autores y 2.402 empreses editoriales de llibros, diarios y revistes publicaos en tolos medios y soportes.

Lo que la organización de ceadores y editores pide al regulador español ye que, a imaxe de lo que yá fixeron l’executivu comuñal y distintu países socios, abra pesquises “por diverses infracciones” por aciu práctiques abusives y que deterioren la independencia, la pluralidá y la llibertá de prensa”, según calificar el director xeneral de Cedro, Jorge Corroladas.

 

Tamién te podria gustar