Portada Música Loquillo va reabrir les puertes del Wizink Center de Madrid con un conciertu’l 3 de xunetu

Loquillo va reabrir les puertes del Wizink Center de Madrid con un conciertu’l 3 de xunetu

by redacción asturnews

Loquillo va reabrir les puertes del Wizink Center de Madrid con un conciertu’l 3 de xunetu pal que les entraes van ponese a la vienta a partir del vienres 19 de xunu a les 12.00 hores.

Loquillo va ser l’encargáu d’abrir de nuevu les puertes del WiZink Center de Madrid el próximu 3 de xunetu con un conciertu tres el zarru obligáu pola pandemia de coronavirus, nun formatu qu’inclúi’l streaming y l’asistencia presencial pa un aforu llindáu solo a 1.700 persones.

Amás, el conciertu ‘WiZink Center – Live Stream pola Fundación Bancu d’Alimentos de Madrid, presenta a Loquillo’ va ser solidariu y los sos beneficios van destinase íntegramente a la Fundación Bancu d’Alimentos de Madrid.

El conciertu ta producíu por Proactiv, BigStar Music y Berin Iglesias Art cola collaboración de WiZink Center, y nél Loquillo va presentar una selección de los sos grandes ésitos.

Les entraes van ponese a la vienta a partir del vienres 19 de xunu a les 12.00 hores al traviés de ‘WiZinkCenter.es’, Ticketmaster, La Corte Veríes y Proactiv.es, a un preciu de 30 euros pa la entrada presencial y 8 euros pal streaming (dambes opciones más gastos de xestión).

Tamién te podria gustar