Portada Tecnoloxía L’Opportunity foi’l vehículu d’esploración espacial que más kilómetros percorrió

L’Opportunity foi’l vehículu d’esploración espacial que más kilómetros percorrió

by redacción asturnews

El próximu 12 d’abril cumplirán sesenta años desque la cosmonauta soviéticu Yuri Gagarin convertir nel primer home en viaxar al espaciu esterior. Tres esti finxu, llegaron otros tan memorables como la llegada a la Lluna en 1969 o la ocupación de la Estación Espacial Internacional en 2000. Agora, l’oxetivu ye la conquista del Planeta Coloráu.

Entá vamos tener qu’esperar pa ver a persones en Marte, yá que dica agora, namái misiones ensin tripular algamen el planeta. Y la próxima en faelo va ser la Mars 2020 Perseverance, de la NASA. Tres más de seis meses de trayectu, ta previstu qu’el róver Perseverance aterrice en Marte mañana, 18 de febreru,  coles mires d’atopar vida antigua nel Planeta Coloráu.

De tolos róveres marcianos y llunares qu’aterrizaron con ésitu a lo llargo de los años, l’Opportunity ye’l que viaxó más llueñe, según los datos oficiales de la NASA. Este percorrió 45,2 kilómetros ente 2004 y 2018, antes de cesar la comunicación y entrar n’envernía por cuenta de xuna nube de polvu que pudo cubrir los sos paneles solares. El róver Curiosity, entá en Marte, lleva percorríos 24,5 Km desque llegara a la superficie marciana en 2012.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar