Portada Lliteratura Lluis Texuca recopila nun volume les sos columnes periodístiques

Lluis Texuca recopila nun volume les sos columnes periodístiques

by asturnet

Lluis Álvarez “Texuca” acaba de publicar ‘Voces d’Asturies'(Trabe, 2005), una recopilación d’artículos periodísticos publicaos ente 1986 y 1988 nos que la mirada crítica sobre la realidá asturiana ye’l filu empobinador. El volume ufierta les reflexones y opiniones d’una de les figures intelectuales más inquietes del Surdimientu.

Nacíu en Llangréu en 1948, Lluis Álvarez, foi xunto a Xosé Lluis García Arias y Xuan Xosé Sánchez Vicente fundador de Conceyu Bable y un de los principales teorizadores del actual movimientu de recuperación cultural asturianu. Académicu de la Llingua y profesor d’Estética na Universidá d’Uviéu, publica agora ‘Voces d’Asturies’, un compendiu de columnes periodístiques onde la visión crítica y meditada de la realidá más inmediata nun refuga la evocación lírica o sentimental.

Lluis Álvarez ye autor d’obres como’l volume “Poemes y tornes” y d’ensayos como los conteníos en “Diálogu de Pumarín”. Amás de los sos trabayos en llingua asturiana, l’autor de ‘Voces d’Asturies’, colabora selmanalmente nel diariu “La Voz de Asturias”.

Tamién te podria gustar