Portada Escéniques Lluís Homar ye’l nuevu director de la Compañía Nacional de Teatru Clásicu

Lluís Homar ye’l nuevu director de la Compañía Nacional de Teatru Clásicu

by redacción asturnews

L’actor y director teatral barcelonés Lluís Homar (1957) ye’l nuevu responsable de la Compañía Nacional de Teatru Clásicu (CNTC) en sustitución de la salmantina Helena Pimenta, que tuvo al frente los postreros ocho años.

La directora xeneral del Institutu de les Artes Escéniques y de la Música (Inaem), Amaya de Miguel, acaba d’anunciar la selmana pasada’l nomamientu nuna rueda de prensa, a la qu’asistieron tamién Homar y Pimenta. El contratu nes unidaes de producción del INAEM, como’l Ballet Nacional d’España (BNE) o la Compañía Nacional de Danza (CND), ye per cinco años, prorrogables otros trés.

Pimenta (Salamanca, 1955) robló la so prórroga en xunetu de 2016 colo que la incorporación efectiva de Homar sería’l próximu mes de setiembre. El procesu de selección del nuevu director, que se abrir ente los pasaos 12 y 25 de febreru, “realizóse atendiendo’l Códigu de Bones Práctiques del Inaem y al estatutu de la unidá artística, cola participación del Conseyu Artísticu del Teatru”, según el INAEM.

Tamién te podria gustar