Portada Emigración Llugones, cola emigración

Llugones, cola emigración

by asturnet

El grupu folclóricu ‘Principado’ de Llugones va dedicar la so VIII Selmana Cultural a la diáspora asturiana, embaxo’l lema ‘Nosotros tamien fuimos emigrantes’. El programa d’actos, qu’inclúi un coloquiu a cargu de Carlos Madera y Manuel Fernández de la Cera, amás de varios conciertos y una exposición fotográfica, va desendolcase ente los díes 1 y 15 d’ochobre.

Col fin de llograr una meyor comprensión de la inmigración que nos arrodia, y basándose na emigración asturiana d’hai unes decades, va organizase una exposición fotográfica, del 3 al 15 d’ochobre, na Casa Cultura de Llugones, con una colección de semeyes que foron cedíes espresamente pa esti actu pol Ayuntamientu de Llanes, l’Archivu d’Indianos de Colombres y dalgunos particulares.

El día 13, xueves, Carlos Madera, director xeneral de Cultura del Principáu, el folclorista Fernando de la Puente y Manuel Fernández de la Cera, presidente del Conseyu de Comunidaes Asturianes, acompañaos por dalgunos representantes del consuláu de Mexico, van facer un coloquiu sobre la emigración asturiana.

Los actos organizaos inclúin la presentación, pal día 15, de varios cantares al emigrante, interpretaos pol grupu ‘Principado’, que foron recuperaos por Fernando de la Puente cola intención de grabar un discu. Amás, n’homenaxe a l’Arxentina, l’Asociación de Baille 2000 va facer una demostración de tangos, mentes que’l Coru San Felix interpretará un conciertu d’habaneres, como homenaxe a Cuba y los sos emigrantes.

Tamién te podria gustar