Portada Lliteratura LlibrUviéu recibió la presentación de los dos primeros volúmenes de rellatos del Premiu Asturnews

LlibrUviéu recibió la presentación de los dos primeros volúmenes de rellatos del Premiu Asturnews

by asturnet

Luis Martínez Muñiz, director de LlibrUviéu, abría ayeri miércoles, la presentación de los dos primeros volúmenes espublizaos con obres ganadores nos Asturnews de Lliteratura Infantil y Xuvenil, qu’edita La Cruz de Grau. Martínez Muñiz comentó siguir la obra lliteraria d’Abel Martínez, ún de los autores presentaos, y la so satisfacción, por acoyer la presentación d’obres en llingua asturiana. Darréu garró la pallabra Próspero Morán, director d’Asturnews, que comentó les razones que llevaron al diariu a convocar, y darréu espublizar, estes obres, “da-y puxu a la lliteratura asturiana y promocionar a los autores dende’l nuesu mediu de comunicación”, remató.

Inaciu Galán, redactor d’Asturnews y secretariu del xuráu nes dos ediciones del premiu presentó la figura de los autores Abel Martínez González, Xurde Fernández y Marián García, de los que por razones llaborales asistió namás el primeru d’ellos. “Pueden considerase tovía autores mozos, pero con una carrera lliteraria afitada y una calidá bien importante, amás de numerosos premios”. Perfiló especialmente Galán, la figura de Martínez, que se fizo yá con premios como l’Uviéu de narrativa, ún de los que cuntaben con mayor dotación hasta la so suspensión en 2009.

Nel actu diose anuncia amás, de la publicación próxima, en dos tomos, de toles narraciones ganadores y accésits nes dos ediciones del premiu Asturnews celebraes hasta’l momentu.

L’actu pesllóse cola pallabres del autor d’«Unos cuentos de muerte», Abel Martínez, que-y dio les gracies a Asturnews por consideralu merecedor del gallardón, y comentó’l conteníu de los siete cuentos que componen el llibru de rellatos col que se fizo con un accésti na edición última del premiu Asturnews.

Tres la presentación llegó’l momentu protocolariu, la firma del llibru d’honor de LlibrUviéu, que tuvo llugar nel espaciu preparáu a costafecha pa la robla del mesmu. L’autor, y darréu Próspero Morán, estamparon la so robla, xunto con un testu n’alcordanza de la presentación de los llibros del Premiu Asturnews.

Semeyes de la presentación de los llibros del Premiu Asturnews

Tamién te podria gustar