Portada Sociedá Lleón celebró esti sábadu la quinta edición del “Día de la Llingua”

Lleón celebró esti sábadu la quinta edición del “Día de la Llingua”

by asturnet

El conceyal de cultura lleonesa, Javier Chamorro, acompañáu polos conceyales Gema Cabeces y Abel Pardo, que tuvo d’abandonar el cargu qu’agora tien Chamorro pol casu “Llïonpedia”, participaron esti sábadu la quinta edición del “Día de la Llingua Llionesa”, que tuvo llugar nel Palaciu de Don Gutierre, na capital del territoriu lleonés.

Un actu que “quier celebrar la esistencia d’una llingua propia del Reinu de Lleón, una llingua qu’inda perdura y caltiense viva”, según remarcó Javier Chamorro. El vicealcalde de la ciudá fizo referencia nel so discursu al artículu 5.2 del Estatutu d’Autonomía de Castiella y Lleón “nel que se garantiza’l derechu al usu del lleonés, según la protección específica del mesmu”.

Chamorro recordó qu’esti artículu alvierte que “el lleonés va ser oxetu de protección específica per parte de les instituciones pol so particular valor dientro del patrimoniu llingüísticu de la Comunidá. La so protección, usu y promoción van ser oxetu de regulación”.

Nel actu tuvo llugar la entrega de los diplomes a los cerca de cien neños pertenecientes a 16 colexos de la ciudá que xuníos a otros 120 adultos, conformen l’alumnáu total de los cursos que s’entamen dende la Conceyalía de Cultura Lleonesa. Coles mesmes l’actu tuvo arrodiáu de distintes actividaes toes elles siempres encuadraes dientro de la cultura tradicional lleonesa, con un actu final de l’actuación de la Banda de Gaites Ciudá de Llión na Plaza de Don Gutierre.

Tamién te podria gustar