Portada Comunicación Lleón celebró esti martes el III Día de la Llingua con dellos actividaes na rede

Lleón celebró esti martes el III Día de la Llingua con dellos actividaes na rede

by asturnet

Con motivu de la celebración del III Día de la Llingua Lleonesa entamáu pola Conceyalíade Cultura Lleonesa del Conceyu de Lleón, a lo llargo d’esti martes 30 d’avientu desenrrolláronse una riestra d’actividaes al traviés d’Internet, que se pudieron siguir na páxina web puntulli.org

A les 10 de la mañana’l Conceyal d’Educación, Cultura Lleonesa y Nueves Tecnoloxíes, Abel Pardo Fernández, abrió l’actu con unes pallabres institucionales. A les doce, celebróse una mesa redonda col títulu “El Llïonés na alministración llocal” empobinanda namás pa emplegaos del Conceyu de Lleón.

Les actividaes de la tarde entamaron a les cuatro con “La Llingua Llïonesa y la costrución de páxinas web”, a cargu de Xairu Llópez, diseñador de páxines web.

A les seis, “La Llingua Llïonesa y l’asociacionismu” tuvo al cargu d’Adrianu Martín, presidente de l’Asociación Berciana en defensa de la llingua lleonesa “El Toralín”.

A les ocho la tarde Héctor Villazala, presidente de l’Asociación de la Llingua Llïonesa “El Fueyu”, faló del “ensiñu de la Llingua Llïonesa n’adultos”. El pieslle de la Xornada, tuvo llugar a les 22 hores con Abel Pardo, que dio llectura a la conferencia “Llingua Llïonesa guei: autualidá y programas de futuru”.

Les charres siguíense al traviés del programa messenger en directu.

Tamién te podria gustar