Portada Cine Llega la última entrega de la triloxía del Baztán, el mal n’estáu puru

Llega la última entrega de la triloxía del Baztán, el mal n’estáu puru

by redacción asturnews

La versión fílmica de la Triloxía del Baztán, el gran ésitu editorial de Dolores Redondo, remataba esti vienres col estrenu en Netflix d’Ufrienda a la nube.

El mal n’estáu puru, inducíu seique polos demonios más antiguos, apoderase por tercera y última vegada del valle del Baztán na ficción cinematográfica derivada de la lliteraria  y que pue vese en Netflix. Nesta ocasión ye la muerte súbita d’una ñácaru la que da llugar a les indagaciones y tarrecibles afayos de la inspectora Amaia Salazar, a quien de nuevu encarna la guipuzcoana Marta Etura .

El filme desenvuelve un nuevu episodiu de muertes y crímenes sobro la fonderada fantasmal y mitolóxicu del formosu valle navarru que tien núcleu na población de Elizondo. La gurriana, de cutiu l’agua y dalguna vegada la nieve; el fondu escuru de les nubes, la espesura del monte y les solombres qu’en tou momentu imperan sobro la lluz… Tolos elementos ambientales se aúnan nel personaxe mudo pero esencial que ye l’atmósfera siniestra de la hestoria.

Una hestoria na que, d’ente los elementos y conceutos que toca, el realizador sorraya trés: “La película y tola triloxía xiren alredor d’un saga familiar, la de los Salazar; tamién ye un estudiu del mal; y detiense sobremanera na maternidá, tanto no positivo como no castrador y hasta lo diabólico”, esplica.

Tamién te podria gustar