Portada Lliteratura Llectures públiques y regalu d’obres centren los actos del 23 d’abril

Llectures públiques y regalu d’obres centren los actos del 23 d’abril

by asturnet

Llectures n’espacios públicos y regalos d’obres lliteraries y tamién de roses centren, xunta los descuentos nes ventes, los actos conmemorativos del Día Internacional del Llibru, que güei secunda Asturies pa cellebrar el 23 d’abril como la fecha convenida na que morrieron Miguel de Cervantes, autor d’El Quijote, y el gran dramaturgu inglés William Shakespeare.

Al carru del regalu de llibros apúntense, ente otros, la multinacional d’orixe asturianu Alsa, que tien previsto distribuyir güei ente los sos viaxeros un total de 90.000 exemplares de la colección de llibros de bolsiellu editada pola empresa, y l’Ayuntamientu de Xixón, que regalará 300 volúmenes del poemariu ‘Memoria para olvidar’ -de Manuel Paredes Tarod- a los primeros visitantes de la xornada nel Xardín Botánicu, nes biblioteques municipales y nes llibreríes Clarín, Central, Casa del Libro y Paradiso.

Col sofitu del Salón del Llibru Iberoamericanu, que se cellebra en Xixón ente’l 11 y el 15 de mayu, los llibros de regalu dirán acompañaos d’una rosa, na llinia del vezu enraigonáu en Cataluña pa festexar la xornada de güei como la de Sant Jordi.

Les llectures públiques sedrán otra de les actividaes centrales del 23 d’abril n’Asturies. Ente los conceyos qu’acoyerán esti tipu d’actos figuren Llaviana, cola llectura de ‘La aldea perdida’ -obra d’Armando Palacio Valdés- y Llangréu, onde ta prevista una llectura pública de ‘La Tía Tula’ -de Miguel d’Unamuno- y de ‘Relatos desde la muerte’, obra de José María Latorre.

Les llibreríes d’Asturies axúntense a les cellebraciones con un descuentu xeneral del diez por cientu nes obres que güei merquen los compradores.

Nel planu institucional, les dos máximes autoridaes del Principáu na estaya de Cultura, la conseyera Ana Rosa Migoya y el director xeneral Carlos Madera, tienen el llabor repartíu ente Barcelona y Asturies: Migoya asiste dende primer hora al puestu’l Principáu na Fira de la capital catalana, mientres que Madera entrega a mediudía en Xixón el premiu d’investigación ‘Padre Patac’ al ganador d’esta edición, Juan Díaz Álvarez.

Tamién te podria gustar