Llectores y escritores axunten otra vuelta na Feria del Llibru de Madrid

08 setiembre 08:51 2021 Imprimir

La Feria del Llibru de Madrid torna al parque d’El Retiru tres la edición dixital del pasáu añu pola pandemia del Covid-19. Va entamar el 10 de setiembre y va enllargase hasta’l día 26 con un espaciu más amenorgáu para garantizar el control d’accesos y aforos.

Un total de 320 espositores, ente llibreríes, editoriales y organizaciones d’otru tipu como alministraciones públiques, van tener caseta nesta edición, el númberu 80, na qu’amás l’aforu va tar llindáu a 3.900 persones. La delegada de Turismu, Cultura y Deportes del Conceyu, Andrea Levy, nomó a la feria como “safari lliterariu” onde los madrilanos y aquellos que lo visiten van poder esfrutalo de forma singular y distinta”, que va demostrar que la capital “sigue de pies” colos eventos culturales, parte de la esencia” de la ciudá de la so recuperación anímica”.

El Conceyu de Madrid apurre a la feria 66.000 euros de subvención al traviés de la Área de Cultura, Turismu y Deporte, ente que la Comunidá patrocina con 100.000 euros esti eventu. Mientres la so visita, Levy estimó a l’Asociación de Llibreríes de Madrid, que caltuvo la edición a pesar del cambéu de fecha, a tolos llibreros y a el editores que van tener presencia nuna feria distinta”.

Coles mesmes, coincidió col director de la feria, Manuel Gil, que va haber un alcuentru necesariu” ente llectores y escritores, que ye lo que la convierte na comunión”, nel mundu de la lliteratura, colos que lleen y escritores.

  Categories: