Portada Lliteratura Llectores y escritores axunten otra vuelta na Feria del Llibru de Madrid

Llectores y escritores axunten otra vuelta na Feria del Llibru de Madrid

by redacción asturnews

La Feria del Llibru de Madrid torna al parque d’El Retiru tres la edición dixital del pasáu añu pola pandemia del Covid-19. Va entamar el 10 de setiembre y va enllargase hasta’l día 26 con un espaciu más amenorgáu para garantizar el control d’accesos y aforos.

Un total de 320 espositores, ente llibreríes, editoriales y organizaciones d’otru tipu como alministraciones públiques, van tener caseta nesta edición, el númberu 80, na qu’amás l’aforu va tar llindáu a 3.900 persones. La delegada de Turismu, Cultura y Deportes del Conceyu, Andrea Levy, nomó a la feria como “safari lliterariu” onde los madrilanos y aquellos que lo visiten van poder esfrutalo de forma singular y distinta”, que va demostrar que la capital “sigue de pies” colos eventos culturales, parte de la esencia” de la ciudá de la so recuperación anímica”.

El Conceyu de Madrid apurre a la feria 66.000 euros de subvención al traviés de la Área de Cultura, Turismu y Deporte, ente que la Comunidá patrocina con 100.000 euros esti eventu. Mientres la so visita, Levy estimó a l’Asociación de Llibreríes de Madrid, que caltuvo la edición a pesar del cambéu de fecha, a tolos llibreros y a el editores que van tener presencia nuna feria distinta”.

Coles mesmes, coincidió col director de la feria, Manuel Gil, que va haber un alcuentru necesariu” ente llectores y escritores, que ye lo que la convierte na comunión”, nel mundu de la lliteratura, colos que lleen y escritores.

Tamién te podria gustar