Portada Lliteratura Llaviana ye escenariu de novela negra nel últimu llibru de José Sierra

Llaviana ye escenariu de novela negra nel últimu llibru de José Sierra

by redacción asturnews

L’escritor y abogáu asturianu José Sierra fixo de la cuenca minera un escenariu de novela negra nel so últimu llibru, “La verdá como l’ácidu”, que ta protagonizáu por Serafín Priendes, un mineru xubiláu que decide abrir una axencia d’investigación. Sierra presentar como “un solteru por abandonu, atéu y republicanu, que, col sofitu d’una secretaria, Cuadonga, madre de dos guah.es y divorciada, y un becariu resuelve crímenes en La Pola Llaviana”.

El personaxe ye un homenaxe al güelu del escritor, que foi secretariu xudicial nesa localidá. José Sierra tresllada al so llibru l’ambiente y les esmoliciones d’una zona que foi próspera y que, col esmantelamientu de la industria, entró en cayente. En “La verdá como l’ácidu”, Serafín Priendes enfrentar a cinco casos, hai violencia, sentimientos y trames polítiques y económiques que traviesen el relatu. José Sierra va donar la metá de los beneficios de la so novela a les oenegés “Mundu Xustu”, que llucha contra la probeza y l’esclusión social, y “Voluntarios n’África”, que desenvuelve la so actividá n’Etiopía.

L’escritor asturianu tien otru llibru a la vienta, tamién de relatos, “Primum vivere”, que la so recaldación tamién va destinar, al 50 per cientu, a dambos proyectos solidarios. Los llibros de Sierra tán a la vienta anguaño nes principales llibreríes d’Asturies.

Tamién te podria gustar