Portada Convocatories Llaviana convoca’l so IX Concursu de Narraciones Curties

Llaviana convoca’l so IX Concursu de Narraciones Curties

by asturnet

El IX Concursu de Narraciones Curties Conceyu de Llaviana yá tien abiertu’l plazu pa presentar trabayos, éstos, tanto en prosa como en versu, han tar redactaos en llingua asturiana, respetando les normes ortográfiques y gramaticales de l’Academia de la Llingua Asturiana, con un llargor máximu de 10 fueyes. Los cuentos tienen de ser inéditos, non premiaos n’otros concursos lliterarios y ensin tar suxetos a nengún compromisu d’edición. El tema ye llibre valorándose los trabayos que recueyan tradiciones, costumes, llugares, fechos, paisaxe d’Asturies y, sobre manera, del conceyu de Llaviana y el Valle del Nalón. Les obres tienen de remitise, en sobre zarráu, al Serviciu de Normalización Llingüística de Llaviana (Plaza Armando Palacio Valdés, 1) enantes del vienres 4 de xunu. Establécense tres premios, el primeru con una dotación de 600 euros, el segundu con 300 y l’últimu con 150. La entrega de premios va ser el día 13 de xunu de 2010, coincidiendo cola celebración del V Festival de la Sidra de Llaviana. El xuráu va tar integráu por José González Díaz, responsable de la Conceyalía de Promoción del Asturianu; María García Fernández, responsable del Serviciu de Normalización Llingüística; Pablo Xuan Manzano Rodríguez, miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana; y dos persones venceyaes a la promoción de la llingua asturiana. Conceyu de Llaviana vieno acabante abrir el plazu pa presentar trabayos tanto en prosa como en versu, redactaos en llingua asturiana. Los trabayos tienen de respetar les normes ortográfiques y gramaticales de l’Academia de la Llingua Asturiana, con un llargor máximu de 10 fueyes y tienen de ser inéditos, non premiaos n’otros concursos lliterarios y ensin tar suxetos a nengún compromisu d’edición.

El tema ye llibre valorándose los trabayos que recueyan tradiciones, costumes, llugares, fechos, paisaxe d’Asturies y, sobre manera, del conceyu de Llaviana y el Valle del Nalón. Han remitise, en sobre zarráu, al Serviciu de Normalización Llingüística de Llaviana (Plaza Armando Palacio Valdés, 1) enantes del vienres 4 de xunu.

El concursu tien tres premios: el primeru con una dotación de 600 euros, el segundu con 300 y l’últimu con 150. La entrega de premios va ser el día 13 de xunu de 2010, coincidiendo cola celebración del V Festival de la Sidra de Llaviana.

Tamién te podria gustar