Portada Política Llangréu y l’Academia de la Llingua Asturiana firmen güei un conveniu de collaboración

Llangréu y l’Academia de la Llingua Asturiana firmen güei un conveniu de collaboración

by asturnet

L’Academia de la Llingua Asturiana y el Conceyu de Llangréu firmen güei un conveniu “col envís de contribuir a la normalización social del usu del asturianu nel conceyu de Llangréu, y especialmente nel de la so alministración local”. La firma va ser güei y va cuntar cola presencia d’Esther Díaz García, Alcaldesa de Llangréu, y Ana María Cano González, Presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, que roblarán esti documentu nun actu que va tener llugar a les 13:30 hores nel Salón de Plenos de la Casa’l Conceyu.

La firma d’esti conveniu de collaboración aprobóse por unanimidá de tolos grupos políticos del conceyu en comisión de Cultura, Turismu y Política Llingüística pa dempués recibir tamién el preste en Xunta Gobiernu del conceyu de fecha 22 de xineru de 2008.

Ayuntamientu y Academia comprométense asina a collaborar en materia de normalización social del asturianu cola puesta en marcha de midíes afayadices qu’aseguren el respetu de los derechos llingüísticos de tolos ciudadanos y ciudadanes del conceyu. L’Ayuntamientu de Llangréu, dicen los sos responsables “sigue faciendo apueste pola normalización de la Llingua Asturiana y pola consideración de la institución como axente dinamizador del procesu de normalización y promoción del usu del asturianu nel ámbitu del conceyu”.

Tamién te podria gustar