Portada Sociedá Llangréu va promocionar l’usu del asturianu nel comerciu

Llangréu va promocionar l’usu del asturianu nel comerciu

by asturnet

L’Ayuntamientu de Llangreu va promocionar l’usu de la llingua asturiana nel pequeñu y medianu comerciu local al través d’una iniciativa entamada pola Oficina de Promoción Llingüística municipal en colaboración coles asociaciones de comerciantes del vai del Nalón. La campaña titulada “Pídilo n’asturianu” foi presentada esti vienres pela mañana nel salón de plenos del Ayuntamientu pola Alcaldesa, Esther Díaz, y el Direutor de la Oficina de Política Llingüística, Ramón d’Andrés, y quier aprovechar el potencial normalizador del empléu de la llingua n’actividaes cotidianes y puxar al empar por un sector de fonda importancia nel caltenimientu de les economíes locales.

La iniciativa presentábala la propia alcaldesa de Llangréu, Mª Esther Díaz García, nun actu celebráu nel salón de Plenos, que valió tamién pa esponer el programa d’actividaes del conceyu con motivu de la XXVI Selmana de les Lletres Asturianes. Ye la primer vez qu’una institución municipal pon en marcha una campaña específica destinada a promocionar el pequeñu y medianu comerciu al través de la so implicación nel espardimientu del usu corriente del asturianu.

La campaña “Pídilo n’asturianu, failo n’asturianu” cuenta col sofitu económicu de la Oficina de Política Llingüística del Principáu y col asesoramientu llingüísticu de l’Academia de la Llingua Asturiana, institución cola que’l serviciu de Promoción de Llangréu tien soscritu un conveniu de colaboración. Les asociaciones de comerciantes: ACOVIAN y ACOSA apoyen la iniciativa y van ser los encargaos de desenvolvela al través de los sos asociaos. Un de los fines de la campaña, amás del de normalizar socialmente la nuestra llingua, ye’l de potenciar con estímulos institucionales al sector del comerciu local.

Tamién te podria gustar