Portada Comunicación “Llangréu” pide poer apaecer nel DNI

“Llangréu” pide poer apaecer nel DNI

by redacción asturnews
semeya oficial de Jonatan López, conceyal d'urbanismu de Llangréu

La Policía Nacional sigue xustificando con disculpes informátiques la posibilidá d’emplegar los topónimos oficiales n’asturianu, como fizo hai tiempu con Gijón/Xixón, y la conceyalía d’Urbanismu del Ayuntamientu de LLangréu vieno acabante reclamar que se puea usar el topónimu oficial n’asturianu nel DNI.

Los llangreanos son davezu usuarios del asturianu y l’altu grau d’escolarización amuesalo nidiamente. Por mor d’ello hai tiempu que son muchos los que reclamen que na so documentación, incluyíu’l Documentu Nacional d’Identidá (DNI), figure’l nome del so pueblu n’asturianu.

El conceyu de Llangréu tien aprobada la so toponimia n’asturianu, pero la disculpa de la llimitación del programa informáticu de la Pôlicía pa non poer usase nos DNI sigue sintiéndose perdayuri. Por mor d’ello, va unos díes la conceyalía d’Urbanismu que xestiona’l conceyal d’IX Jonatan López unvió una carta oficial a la dirección de la Policía Nacional d’Asturies, departamentu encargáu d’expedir el DNI, solicitando que col Conceyu de Llangréu se respete so toponimia y que los vecinos qu’asina lo soliciten puedan poner tantu’l nome del so pueblu como’l del so conceyu n’asturianu.

El conceyal recuerda que n’otros conceyos del Principáu sí puede escoyese como nel casu de Gijón/Xixón. «Llangréu esiste», recuerda l’equipu de gobiernu. López considera que ye «una clara discriminación pa los vecinos de Llangréu nun poder faer usu d’esti nome cuando se trata d’una de los sos dos denominaciones oficiales». Y precisa qu’asina se recueye tantu nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies como nel Boletín Oficial del Estáu.

Tamién te podria gustar