Portada Convocatories Llangréu estrena “Crecer” de Maxi Rodríguez

Llangréu estrena “Crecer” de Maxi Rodríguez

by redacción asturnews
Cartelu de Crecer la nueva obra de Maxi Rodríguez onde se ve a un mozu y una moza charrando

El Nuevu Teatru de La Felguera va acoyer esti 31 d’ochobre l’estrenu de Crecer, la nueva obra escrita y empobinada por Maxi Rodríguez.

L’espectáculu que va presentase en LLangréu ye una coproducción d’El Caleyón del Gatu col Teatru Xovellanos de Xixón y cunta una hestoria de fíos plasmaos y padres fuxíos, sacada de la realidá, coles interpretaciones de Paula Mata, Saúl Nicolás, Félix Corcuera, Ana Eva Guerra, Roca Súarez, Marín Villa y Moisés González.

La compañía El Caleyón del Gatu Producciones, fundada por Ana Eva Guerra y Moisés González, ye una de les compañíes más consolidaes del panorama teatral asturianu y lleva estrenando más d’una decena de producciones teatrales de tolos formatos y pa gran variedá de públicos, apostando polos nuevu llinguaxes teatrales y con un altu grau calidable y munchu rigor nes sos propuestes artístiques, sigún la crítica.
Maxi Rodríguez ye actor, dramaturgu, guionista y director d’escena, amás de galardonáu con numberosos premios teatrales, como’l Borne, el Marqués de Bradomín, el Xovellanos o’l ¡Oh! al meyor autor. Foi guionista de la telecomedia 7 Vides (Premio Ondes) y del llargumetraxe Carne de Pita, de Javier Maqua, onde interpreta un papel protagonista. Otros trabayos como actor llevárenlu a películes como Gordos, Los muertos nun se toquen, nene o El síndrome de Svensson y n’infinidá de series de televisión, como Hospital Central, Equí nun hai quien viva, El Comisariu o Doctor Mateo.

Dirixó espectáculos de numberosos grupos independientes y del Centru Dramáticu Nacional y ye autor de dellos llibros d’humor.

Tamién te podria gustar