Portada Sociedá Llangréu entra na fase final de la recuperación de los sos nomes tradicionales de llugar

Llangréu entra na fase final de la recuperación de los sos nomes tradicionales de llugar

by asturnet

Llangréu entra na recta final del llargu camín burocráticu pa recuperar los nomes tradicionales de los sos llugares. El conceyu mineru tien yá rematáu el so espediente toponímicu y presentarálu en públicu antes de sometelu al caberu trámite nel municipiu, dientro d’un procesu nel que participen yá venti ayuntamientos pero qu’inda nun aportó en nengún de los casos al so pasu caberu, la validación de los topónimos nel Conseyu de Gobiernu.

La Xunta Asesora de Toponimia’l Principáu, organismu encargáu de revisar los nomes tradicionales d’aldegues, pueblos y ciudaes pa la posterior oficialización d’esos topónimos, cellebró el pasáu 15 d’avientu una xuntanza de trabayu nel conceyu de Llangréu pa iguar ‘in situ’ la toponimia’l municipiu, revisión de la que resultó l’espediente que presentará formalmente l’Ayuntamientu llangreanu la prósima selmana.

Si la Corporación nun pon reparos finales al documentu, el llistáu de nomes de llugar n’asturianu pasará a Uviéu y quedará llistu pa la so aprobación pol Gobiernu autonómicu. Si, pol contrariu, los conceyales de Llangréu deciden facer precisiones o igües propies na llista, el nomenclátor devolveráse-y a la Xunta de Toponimia y regresará depués al Ayuntamientu pa una revisión consensuada.

La Xunta Asesora de Toponimia del Principáu, en funcionamientu dende mayu, abrió l’añu con venti solicitúes d’otros tantos municipios pa recuperar los sos nomes de llugar en llingua asturiana, una cifra qu’amuesa l’interés de la cuarta parte de los ayuntamientos asturianos por entamar un procesu alministrativu hasta agora inéditu pa ‘rescatar’ los sos topónimos tradicionales.

Magar d’ello, el procesu nun se completó en nengún de los casos, yá que’l Conseyu de Gobiernu entá nun validó de forma oficial l’espediente de nengún de los conceyos que yá tán na fase final de los trámites. Según les previsiones del propiu Executivu, esti pasu daráse nes prósimes selmanes

Tamién te podria gustar