Portada Comunicación Llangréu celebra un seminariu de periodismu llocal y dixital

Llangréu celebra un seminariu de periodismu llocal y dixital

by asturnet

Embaxo’l títulu “Periodismu llocal y periodismu dixital: un matrimoniu de conveniencia pa documentar la hestoria contemporánea”, entama güei, 21 de mayu, un seminariu que s’encuadra dientro del Master de Comunicación y Tecnoloxíes Nueves de la Universidá d’Uviéu. La cita va tener llugar nes aules del Cine Felgueroso, en Llangréu, y entama güei vienres a les cinco la tarde cola conforencia de Próspero Morán, director d’Asturnews y profesor de la Universidá de Valladolid, titulada “El Periodismu llocal nel mundu dixital: Fontes documentales pa la observación de la Hestoria Contemporánea”.

Darréu, María José Cantalapiedra, Directora del Departamentu de Periodismu II de la universidá vasca vafalar del casu particular del periodismu dixital en Barakaldo cola ayuda d’Aingeru Genaut, profesor Ayundante de la mesma universidá.

La xornada va pesllase cola conferencia “Hiperllocales, medios d’influencia”, pol profesor de la Rei Xuan Carlos de Madrid, José Alonso Seco.

El sabadu celébrase la xornada cabera del Seminariu, a partir de les 11 la mañana, falando del casu de Segovia, con Ignacio Martín Granados, profesor de la UVA y xefe de Prensa del Ayuntamientu de Segovia. Siguíu por Aurelio Martín, director de la edición dixital d’El Adelantado de Segovia, que va falar de la esperiencia del so periódicu na conferencia “El Adelantado: Un decano ante la realidad de Internet”.

El seminariu va pesllase con Juan Luis Manfredi de la Social Media de la IE University, Segovia, falando de “Ser llocal nos medios sociales: retos y oportunidaes pa los diarios llocales.

Tamién te podria gustar