Portada Tecnoloxía Llangréu acueye’l II Sidra&Blogues

Llangréu acueye’l II Sidra&Blogues

by asturnet

El Centru de Referencia de la Cultura y la Llingua Asturiana Casa de los Alberti de Ciañu va acoyer esti sábadu, 20 de febreru, el II Sidra&Blogues. Nel trescursu l’actu van ponese delles charres sobre internet y el desarrollu de redes sociales n’asturianu amás de facese entrega de los premios al Meyor Blogue n’asturianu del añu 2009, l’actu rematará con alderiques sobre’l tema alredor d’unes botellines de sidra pelos chigres de Ciañu. El II Sidra&Blogues entámalu la Xunta de Blogues en llingua asturiana y collaboren nél l’Ayuntamientu de Llangréu, Softastur y Xareos.

El Centru de Referencia de la Cultura y la Llingua Asturiana Casa de los Alberti de Ciañu acogerá este sábado, 20 de febrero, el II Sidra&Blogues. En el transcurso del acto se leerán varias ponencia sobre internet y el desarrollo de redes sociales en lengua asturiana, además de hacerse entrega de los premios al Meyor Blogue n’asturianu del añu 2009, el acto concluirá con debates sobre el tema alrededor de unas botellas de sidra por los chigres de Ciañu. El II Sidra&Blogues lo organiza la Xunta de Blogues en llingua asturiana y colaboran en él el Ayuntamientu de Llangréu, Softastur y Xareos.

Programa actos II Sidra&Blogues

17:00 hores Recepción Banda Gaites Escuela de Musica Tradicional de l’A.P.A. del Conservatoriu Valle del Nalón 17:15 hores Presentación Charres: • “1996” por David Guardado (Espertu n’internet, Director Zona Atlántica Prensa Ibérica Dixital, cofundador d’Asturies.com) • “Comunidᔠpor Poli Mencía (Espertu en redes Sociales), diseñador de la campaña Doi la Cara del C.A.O) • “Escoyeta de Plataforma” por Marquinos (Co-autor del blogue Ta pa Ponga, espertu en software llibre) 18:15 hores Entrega premios al Meyor Blogue n’asturianu del añu 2009 18:45 hores Fin del actu y remate con alderique alredor de sidra pelos chigres de Ciañu

Tamién te podria gustar