Portada Fiestes Llangréu aconceya na so nueche folk a Dixebra, Batulax, Ciquitrinos y Llangres

Llangréu aconceya na so nueche folk a Dixebra, Batulax, Ciquitrinos y Llangres

by asturnet

Dixebra, Batulax, Llangres y Los Ciquitrinos pondrán los sones de la IV Nueche Celta de Llangréu, dientro d’un programa festivu que s’espardirá tres díes na llocalidá de Ciañu y qu’inclúi una cita col rock de Los Rebeldes, Lunáticos y Bourbon, y un realcuentru col pasáu de la mano de La Década Prodigiosa.

Con un presupuestu de 48.000 euros y xestionaes pola Sociedá de Cultura y Festexos ‘Torre La Quintana’, la folixa de Ciañu arrancará a les 20 hores de pasao mañana, vienres 11, con un pregón a cargu de José Ramón Rodríguez, profesor del Institutu d’Enseñanza Secundaria ‘Santa Bárbara’. Darréu de la llectura, el parque municipal acoyerá a partir de les 22 hores les cuatro actuaciones de la nueche celta.

Al día siguiente, sábadu, el rock garrará’l relevu con un conciertu de Los Rebeldes, Los Lunáticos y Bourbon, depués d’una amuesa de tiru con arcu y una carrera ciclista, mientres que’l grupu encargáu de da-y continuidá a la folixa na nueche’l domingu 13 ye’l veteranu La Década Prodigiosa.

La so actuación, a partir de les 23,30 hores, rematará una xornada dedicada a una concentración de motos clásiques denominada ‘Los leopardos del asfaltu’, y sedrá’l preludiu d’una espicha popular que pesllará’l programa festivu al día siguiente, llunes.

Tamién te podria gustar