Portada Sociedá Llanes y L.lena piden informes pa recuperar los sos topónimos n’asturianu

Llanes y L.lena piden informes pa recuperar los sos topónimos n’asturianu

by asturnet

Llanes y L.lena quieren llamar a los sos llugares pol so nome tradicional. La Xunta Asesora de Toponimia del Principáu atesora les solicitúes de dambos conceyos pa emplegar los sos topónimos n’asturianu en mapes, cartelos indicadores y documentos oficiales, nun camín abiertu por Carreño y El Franco, primeros municipios que van contar con informes de la Xunta pa recuperar la so toponimia asturiana.

Según adelantó Asturnews el pasáu llunes, estos dos conceyos estrenaron la llista de peticiones pa usar a tolos niveles y de forma oficial los sos nomes de llugar na so denominación tradicional n’asturianu. Por esa razón, y según precisaron miembros de la Xunta de Toponimia, esti organismu respetará l’orde de llegada de solicitúes a la hora d’ellaborar los correspondientes informes.

Asina, el muérganu institucional que preside’l director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, afitará primero la toponimia de Carreño, llueu la d’El Franco, darréu la de Llanes y depués fixará los nomes de llugar tradicionales del conceyu de L.lena, a la espera de qu’aporten peticiones de nuevos municipios.

Nesti sen, el director de la Oficina de Política Llingüística y secretariu de la Xunta de Toponimia, Ramón D’Andrés, espera que pa la prósima xuntanza ordinaria d’esi organismu, convocada pal 28 de xunu, alrodiu de seis conceyos más cursen la solicitú pertinente pa entamar el camín de la recuperación de los sos nomes tradicionales d’aldegues, parroquies, ciudaes, caleyes y accidentes xeográficos.

Na so última reunión, cellebrada la pasada selmana, la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu dotóse d’un reglamentu internu de funcionamientu que permitirá, según los integrantes del organismu, axilizar el so funcionamientu. Magar que l’envís d’al entamu yera cellebrar una xuntanza ordinaria a lo menos cada quince díes, la inminente llegada’l veranu va ralentizar los trabayos.

Tamién te podria gustar