Portada Fiestes Llanes ufierta esti fin de selmana l’alcuentru de la folixa cola cultura más viva

Llanes ufierta esti fin de selmana l’alcuentru de la folixa cola cultura más viva

by asturnet

Cola presentación oficial güei n’Uviéu del programa de ‘Llanes al Cubo’ pola conseyera de Cultura Ana Rosa Migoya la villa oriental prepárase p’acoyer dende’l prósimu viernes la celebración d’esta importante cita cultural y festiva de la seronda asturiana. Col platu fuerte nos conciertos de músiques del arcu atlánticu, la ‘folixa del tardíu’ va ufiertar una amuesa de la cultura más viva y actual que se fai n’Asturies.

Tres escenarios, dos de baldre y ún con entraes al preciu casi simbólicu de 4 euros, van acoyer a lo llargo d’estos díes a grupos y artistes de toles latitúes del arcu atlánticu.

Músicos d’Asturies, de los países celtes y del sur van pasar peles tables de ‘Llanes al cubo’ nun programa qu’empieza el viernes 29 cola presencia de Xuacu Amieva, Acetre y Altan na carpa A, a partir de 22,00 hores; enantes van tar el grupu Tuenda nel escenariu de la Basílica de Santa María a les 20,30 y Tarañu na carpa B a les 21,00 hores. El sábadu 30 actúen Ivan Drever y Duncan Chisholm na carpa B a les 19,30; La Bandina’l Tombu, a les 20,30 na Basílica; y dientro l’apartáu novedosu d’esti añu titulá ‘Músicas del mundo’, na carpa A van tar a partir de les 20,00 hores Chambao, Raimundo Amador y El Bicho. Los últimos conciertos van ufiertar el domingu 31 les actuaciones de Deuvaduvra na carpa B a les 19, 00 hores y de La Galvana, na Basílica a les 20,30; l’escenariu central de la carpa A va acoyer a les 22,00 l’actuación d’Urban Trad, Floock y Felpeyu. Pa los conciertos de la carpa A hai puestes a la vienda entraes col preciu de 4 euros y bonos pa les tres nueches al preciu de 10 euros.

La programación de ‘Llanes al cubo’, amás de los conciertos, inclui diverses actividaes, ente elles resalta la esposición ‘La memoria de los artistas Agustín Ibarrola/Miguel Marinero’ una amuesa de creaciones en piel del diseñador Miguel Marinero que s’inspira na obra d’Ibarrola ‘Los cubos de la memoria’. Va poder vese na Casa la Cultura de Llanes dende’l día 28 d’ochobre. Otra esposición dedicada a grabaos alrodiu la indumentaria tradicional asturiana inaugúrase güei n’otra de les sales del centru cultural del conceyu llaniscu. Les actividaes con escolinos son otru de los puntos adelantraos del programa y van entamar esti xueves 28 con una visita guiada pol cascu hestóricu de Llanes y una charra sobro instrumentos populares asturianos. El programa completu inserta apartaos dedicaos al teatru, el cine, la lliteratura y la fotografía. Compañíes de teatru como Nun Tris y Margen van poner n’escena los sos espectáculos ‘Brenga’ y ‘Teatro War’ respectivamente. Dende’l vienres 29 va ufiertase na Casa de Música una amuesa de cortometraxes firmaos por diversos realizadores asturianos y la Casa Municipal de la Cultura va agospiar hasta’l domingu 31 delles presentaciones de novedaes editoriales. Charles, conferencies y ‘amagüestos’ con sidra y castañes toles nueches, completen la programación de la cuarta edición de ‘Llanes al cubo’. La páxina web del eventu ta en funcionamientu y puede visitase na dirección www.llanesalcubo.com pa completar la información respective a esta importante cita cultural de la seronda.

Tamién te podria gustar