Portada Emigración Llanes tribúta-y l’adiós caberu a Manolo del Campo, referente de la emigración

Llanes tribúta-y l’adiós caberu a Manolo del Campo, referente de la emigración

by asturnet

Llanes despide a Manolo del Campo mediu sieglu depués de velu colar p’América Llatina. El presidente’l Principáu, Vicente Álvarez Areces, encabeza la llista d’autoridaes qu’esta tarde asisten al funeral en Pría pol etenru descansu del que fora referente de la defensa de la tradición asturiana nel esterior, fallecíu el vienres pasáu en Buenos Aires llueu d’una llarga enfermedá.

L’actu relixosu de les 18 hores de güei sedrá l’epílogu d’un viaxe d’ida y vuelta que Del Campo entamó a finales de los años cuarenta y qu’ayer completóse cola llegada de los sos restos mortales al aeropuertu d’Asturies, onde foron recibíos por familiares y autoridaes ente les que se contaba el delegáu del Gobiernu y ex alcalde de Llanes, Antonio Trevín.

Natural de Villanueva de Pría, Del Campo aportara a l’Arxentina en 1949. Nesi momentu entamó un llabor de más de mediu sieglu que, catalizáu pol Centru Asturianu de Buenos Aires, cristalizó na formación del Conxuntu de Dancies Pelayo, una institución de casi 70 persones que tien amás una escuela a la qu’asisten más de 30 rapaces y atesora un vestuariu con 800 traxes tradicionales.

Somorguiada Arxentina nuna prollongada crisis económica con derivaciones sociales, Manolo del Campo mantuvo asinamesmo un papel activu na defensa de los intereses de los asturianos emigraos al país qu’anguaño gobierna Néstor Kirchner, hasta qu’una llarga enfermedá acabó cola so vida el vienres pasáu en Buenos Aires.

El malográu defensor de la tradición asturiana nel esterior yera bien conocíu nel so conceyu natal y recibiere a lo llargo la so vida varios premios y distinciones, ente les que destaquen la concesión de la Medalla de Plata del Principáu y del títulu de Fíu Predilectu de Llanes.

Tamién te podria gustar