Portada Fiestes Llanes al Cubo vuelve a ser dalgo más qu’una folixa del tardíu

Llanes al Cubo vuelve a ser dalgo más qu’una folixa del tardíu

by asturnet

Llanes vuelve ser dende esti viernes 28 y hasta’l domingu 31 la capital cultural de la seronda asturiana. Conciertos, cine, teatru y lliteratura espresaos en dalgunos de los nomes de la creación más actual centren la programación d’estos tres díes repletos d’actividaes.

Ente les novedaes que presenta la edición 2005 de Llanes al Cubo destaca la relevancia que’l cine cobra na programación. L’estrenu de la última película de Gonzalo Suárez: “El genio tranquilo” el sábadu 29 y la celebración de los Alcuentros de Cine, dedicaos a amosar la producción en cortometraxes d’autores mozos asturianos, son dos de les novedaes resaltables d’esti añu. Nel cursu de los Alcuentros va proyectase la serie “Cinco poemes” siguida d’un coloquiu col so director Ramón Lluis Bande, el realizador José Braña y la escritora Berta Piñán.

Los conciertos siguen centrando les principales cites d’esta Folixa del Tardíu. La gallega Mercedes Peón, los asturianos Llan de Cubel y los irlandeses Lunasa actúen na nueche del viernes 28. Al día siguiente, na nueche del sábadu 29 van ser los riosellanos Corquiéu, los canadienses Le Vent du Nord y el vigués Carlos Núñez los encargaos de poner sones al festival llaniscu. El domingu 30 va entamase la Nueche de Rock con Mala Reputación, Delincuentes y Pereza. Al empar celebraránse tres conciertos de baldre: Manuel Luna, el viernes 28; La Bandina’l Tombo y Mestura, el 29 y el 30 verbena popular con Trinchera, El Arca de los Sueños y Los Imposibles.

Teatru a cargu de Nun Tris y de La Sonrisa del Lagarto, presentación de llibros, títeres y maxa pa nenos, completen el restu d’actividaes d’esta edición de Llanes al Cubo, na que tien un protagonismu especial tamién la esposición fotográfica “Llanes Rojo y Verde” del artista Carlos Suárez.

Llanes al cubo

Tamién te podria gustar