Llanera y Xixón acueyen en xunetu entrambos cursos dedicaos a la improvisación musical

26 xunu 23:40 2005 Imprimir

Dos cursos dedicaos a la improvisación musical van desenvolvese a lo llargo del mes de xunetu organizaos respectivamente pol Taller de Músicos de la Fundación Municipal de Cultura de Xixón y pola Escuela Municipal de Música de Llanera. La iniciación al llinguaxe y a les técniques del jazz, l’entamu de conciertos y jam-sessions y diverses activaes, constúin el programa d’estos talleres que van coordinar en Xixón Andreas Prittwitz y Marco Martínez en Llanera.

El cursu d’improvisación musical de Xixón va desenvolvese ente los díes 11 y 15 de xunetu y el so conteníu va xirar alrodiu de talleres instrumentales y teóricos, trabayu en grupu y clases maxistrales de los profesores invitaos a impartilu. Los encargaos de dar estos talleres van ser, como profesores residentes: Joaquín Chacón: guitarra; Joshua Kuhl: bajo y contrabaxu; Félix Morales: batería; Andy Phillips: pianu; y Andreas Prittwitz: instrumentos melódicos y coordinación didáctica. Como profesores invitados, van participar nel cursu: Carlos Carli, batería; Pablo Martín, contrabaxu; Polo Ortí, pianu y Matthew Simon, trompeta. Los talleres inclúin una serie de conciertos didácticos col siguiente calendariu: llunes11: Pablo Martín, martes 12: Carlos Carli, miércoles 13: Matthew Simon, xueves 14: Polo Ortí y viernes 15: conciertu d’alumnos.

Pel so llau, el taller de Llanera, coordináu por Marco Martínez, va impartise del 18 al 22 de xunetu na Escuela Municipal de Música del conceyu y ta orientáu esencialmente a la difusión de la música de jazz y les sos posibilidaes como llinguaxe improvisáu. Como profesores va cuntar, amás del citáu Martínez en materia de guitarra, con Alfonso Vega (baxu y clarinete), David López (trompeta y trompa), León Duarte (batería y percusión). Como profesores invitaos van participar los músicoa Xaime González Arias (pianu) y Eladio Díaz (saxos).

  Categories:
Loading Facebook Comments ...