Portada Música Llan de Cubel trabaya nuna base de datos de pieces tradicionales p’asoleyar nuevu discu en 2005

Llan de Cubel trabaya nuna base de datos de pieces tradicionales p’asoleyar nuevu discu en 2005

by asturnet

Trabayu discretu, priváu y continuu. Los integrantes del grupu Llan de Cubel, pioneru de la música folk asturiana, trabayen dende xineru nuna base de datos na qu’incorporen pieces tradicionales en formatu mp3 col envís d’empezar a grabar pa fin d’añu el so prósimu trabayu. La banda, qu’anueche actuó na Plaza Mayor de Xixón, tien previsto embarcase en setiembre prósimu nuna xira d’once díes per Estaos Xuníos.

La recuperación de repertoriu tradicional a la que Llan de Cubel -y dedica gran parte del so llabor en 2004 cuayó yá nel rescate de rareces como grabaciones realizaes en 1939 en California, o emisiones de la cadena pública británica BBC, y complétase col repasu que los músicos tán faciendo de los sos propios discos editaos en vinilu, según precisa’l percusionista de la banda, Fonsu Mielgo.

Amás, los miembros de Llan de Cubel revisen cancioneros alternativos al d’Eduardo Martínez Torner y analicen grabaciones de pieces tradicionales que-yos faen llegar los sos siguidores, nuna xera que’l propiu Mielgo califica de “trabayu que nun se ve y que naide nun paga” y que tien por únicu oxetivu el de parir un discu “en condiciones, porque ye mui difícil facer bonos discos”.

Acordies con esa declaración de principios, la veterana banda pixueta nun tien priesa en presentar un cd nuevu nel mercáu depués del so últimu trabayu -‘Un tiempu meyor’, asoleyáu a finales de 1999 coincidiendo col 15 aniversariu’l grupu-, y plantégase culminar la grabación del que va ser el so sestu discu a lo llargo de 2005.

“Nin vivimos d’esto, nin tenemos un contratu por añu con una discográfica”, argumenta Mielgo, pa quien pretender subsistir esclusivamente gracies a la música obliga a llevar “una vida de marineru, o peor” y ye daqué al algame de mui pocos grupos y artistes.

Pesie a ello, Llan de Cubel descansará tol mes d’agostu y embarcaráse darréu nuna xira per Estaos Xuníos que va llevar a la banda asturiana por escenarios de Chicago a Cincinnati ente’l 16 y el 27 de setiembre prósimu, un ‘tour’ que taba previstu pal mes de xunu pero qu’entós foi pospuestu.

El grupu pixuetu arrincó anueche los aplausos de miles de persones aconceyaes na Plaza Mayor de Xixón, nuna potente actuación que se peslló ente bailles de los espectadores y qu’obligó a los músicos a volver por dos vegaes al escenariu pa ufrir tres bises.

Web oficial de Llan de Cubel

Tamién te podria gustar