Portada Música Little Richard va dar en Xixón ún de los sos últimos conciertos enantes de retirase

Little Richard va dar en Xixón ún de los sos últimos conciertos enantes de retirase

by asturnet

Little Richard, un de los padres del rock’n’roll y creador de clásicos como “Lucille” y “Tutti-frutti”, anunció va unos meses la so intención de d’abandonar les xires fuera de los Estaos Uníos y que la que va traelu a Xixón p’actuar dientro’l Crossroad Festival ye la última que fai. El rockeru, de setenta años, anunció abondes veces el so retiru definitivu de los escenarios, inda nesta ocasión, polo menos no que cinca a los escenarios europeos, paez ser un deséu definitivu. El Crossroad de Xixón puede ser la última ocasión de ver en directu a Richard.

En más de cincuenta años dedicáu a la música, el creador de “Auambabulubabalambambú” nunca actuó nel estáu español. El so conciertu del sábadu 23 de xunetu nel recintu del Crossroad Festival va ser el primeru que dea n’España y polo que se sabe tamién l’últimu, y ún de los caberos que dea nel continente européu. El pesu de ser un

septuxenariu y los escesos de cinco décades descuartizando’l piano coles frenétiques notes del so rock’n’roll de raigañu paecen tar pasándo-y la factura final a esi iconu de la música del sieglu XX, qu’al pesar de ser l’únicu superviviente de les estrelles americanes que descubrieron el r’n’r nos cincuenta, los que vieron los sos últimos conciertos nos Estaos Uníos afirmen que’l so directu sigue siendo arrollador.

Little Richard vien a Europa, na xira que lu trai a Xixón, con una banda bien numberosa na que la base rítmica fórmenla dos bateríes y el restu de les bases un curiosu elencu de músicos, dispuestos a siguir al so capitán col mesmu frenesí que lleva imprimiendo a los sos temes dende que se fizo mundialmente famosu con “Tutti-frutti” y “Aumababuluba..”. La mesma nueche na qu’actúa Richard, otros pesos pesaos de la música americana van compartir escenariu con él na xornada más intensa del Crossroad: Los Lobos. Ensin dulda, una nueche que van tardar n’escaecer los fanáticos xixoneses, asturianos y visitantes del rock’n’roll más xenuín, el migollu sobre’l que se sofita esti festival.

Enantes de Little Richard ya pasaríen pel escenariu otres estrelles del festival: Willie DeVille, el xueves 21 y El Vez, Blues Explosion y The Presidents of USA, el viernes 22. El Vez, l’Elvis Mexicanu, xunta los arxentinos Superratones van ser los encargaos de rematar el Crossroad 2005 con una tremenda folixa en El Jardín de Somió.

Tamién te podria gustar