Lisbeth Salander torna a les pantalles en Roma de la mano de Fede Álvarez

29 ochobre 08:54 2018 Imprimir

El director uruguayu Fede Álvarez presentó esta selmana pasada en Roma la so incursión na saga Millennium, cola qu’asitia a la icónica Lisbeth Salander, interpretada por Claire Foy, metanes un “allocáu” mundu d’espíes, corrupción ya intrigues. Álvarez (Montevideo, 1978) dirixió la película Millennium: Lo que non te mata faite más fuerte, l’adaptación de la novela homónima de David Lagercrantz, que siguió con esta hestoria la esitosa triloxía de Stieg Larsson, y presentose mundialmente na XIII Fiesta del Cine de Roma.

Col so apueste, el realizador sigue una aclamada saga editorial y cinematográfica, pero dixo en rueda de prensa que “nun se trata de comparar o de faer la meyor adaptación, sinón afaela na meyor manera que creas”. Por eso, refugó comparances y sostuvo que “la cuarta entrega ye distinta a la primera, pos la trama y los personaxes evolucionen”. Nesti sentíu definió’l so apueste como “un allocáu thriller d’espíes con clásicos elementos del cine negru”. “Ye una hestoria bien personal na que los escenarios son más grandes, como una ópera. La música ye xigante, el vestuariu ye de llocura y tou ye más esaxeráu. Ye’l poder del cine, cuando toos estos elementos xuntar d’una manera bella. Ye magníficu”, avanzó.

En Millennium: Lo que non te mata faite más fuerte, la protagonista Lisbeth Salander, una nueva hacker antisocial de convulsa infancia, y el periodista Mikael Blomkvist (Sverrir Gudnason) vense atrapaos nun llaberintu de corrupción gubernamental, espíes y cibercriminales.

La encargada de dar vida a la misteriosa Lisbeth foi l’actriz británica Claire Foy, conocida pola so participación na serie The Crown como la reina Isabel II, que-y valió un Globu d’Oru, dos premios SAG y una nominación a los BAFTA.

Na rueda de prensa de presentación faló de la complexidá del personaxe creáu por Larsson, d’una fondura “casi infinita” que torga que sía “la clásica protagonista”. Preguntada pola relación ente esti papel y el que la llanzó a la fama, el de la reina d’Inglaterra, afirmó que, anque son personaxes “bien distintos”, si daqué xunir o les avera ye la xestión de los sos propios sentimientos.

“Polos sos contestos o poles posiciones qu’ocupen nel mundu, elles nun son capaces d’entender les sos emociones o d’espresales de dalguna manera”, señaló l’actriz, que recueye’l testigu de Noomi Rapace y Rooney Mara, protagonistes nes anteriores producciones.

Fede Álvarez esplicó que la intención nun yera faer de la moza hacker una heroína, sinón humanizala de dalguna manera: “Gústame presentar a los personaxes como superhéroes y dempués tratar de destruyilos llanzándo-yos tolo que puedo”. Nesti sentíu, refugó les hestories de superhéroes, al cuntar que exercen un ciertu efectu “opresor” na audiencia.

Larsson escribió trés llibros centraos en Lisbeth Salander: Los homes que nun amen a les muyeres, La moza que suañaba con una cerilla y un bidón de gasolina y La reina nel palaciu de les corrientes d’aire Tres la muerte del escritor en 2004, David Lagercrantz retomó la serie cola novela “”Millennium: Lo que nun te mata te fai más fuerte”, agora llevada a la pantalla pol cineasta uruguayu y que compite na Selección Oficial de la Fiesta del Cine de Roma, que va concluyir el domingu col fallu del Premiu del Públicu.

  Categories: