Portada Festival de Lorient Lisardo Lombardía fai un positivu balance del Añu d’Asturies nel Festival Intercélticu de Lorient 2013

Lisardo Lombardía fai un positivu balance del Añu d’Asturies nel Festival Intercélticu de Lorient 2013

by asturnet

Lisardo Lombardía amosóse satisfechu de la edición de l’Añu d’Asturies del Festival Intercélticu de Lorient que nesti 2013 va camudando la cadarma tradicional pasando d’un festival más familiar a un festival más mozu onde los grandes espectáculos puxen más que los tradicionales. 2013 fina en Lorient con un balance perpositivu pala presencia asturiana y un xorrecimientu de les entraes a les grandes actuaciones del Espace Marine.

Na rueda de prensa que pon puntu final al Festival nel segundu domingu d’agostu, el Director Xeneral de la organización del mesmu, dexó bien a les clares que’l balance ye positivu tanto nel ámbitu artísticu como nel económicu, a la espera de les cifres finales.

Sigún dixo Lombardía la calidá artísitica de les actuaciones asturianes nel Festival quedó amosada na Nueche del llunes nel gran espectáculu qu’axuntó a Tuenda, Hevia Trío y la Banda de Gaites Llariegu, pala que vuto pallabres mui especiales, asina como pal espectáculu que llevó por títulu “la voz de la tierra” y que s’estrenó nel Gran Teatru de Lorient . Pero tamién destacó pela parte más tradicional gracies la trabayu de la Banda Llacín y de Xeitu.

No que cinca al aspectu económicu les cifres son buenes con un xorrecimientu de les entraes vendíes pa los espectáculos del Espace Marine del 35% con respeutu a l’añu anterior y l’exitu de la comercialización de los badges a 3 euros que permitíen los accesos a los espectáculos qu’hasta esti añu yeren dafechu gratuitos: un total de 37.135 badges vendíos que dan idea de l’aceptación de la propuesta.

El balance tamién foi posiitivu pales Nueches Intercéltiques que apaecíen remozaes con delles novedaes y pala comercialización de los stands pales empreses de de los países célticos, con una presencia bultable.

Si a ello venimos a sumar l’audiencia de dos millones cien mil persones que tuviere la tresmisión de la Gran Parade pela televisión France3, y la participación de 1300 voluntartios na parte social del festival, el balance nun pue ser sinon enforma positivu.

Amás de saludar l’Añu d’Irlanda pa 2014, que Lisardo Lombardía dixo qu’entamará a organizase nel mesmu mes de Setiembre, tamién se entamará a pensar qué país o países serán homenaxeaos nel 2015. Los candidatos son Australia o un aconceyamientu de Cornualles y la Isla de Man, por ser los dos países más pequenos del Arcu Atlánticu y, poro, con dificultaes pa facer una aportación importante per ellos sólos al Festival.

Tamién te podria gustar