Portada Sociedá L’interés por crear oficines llocales de normalización espárdese pel occidente y la cuenca’l Nalón

L’interés por crear oficines llocales de normalización espárdese pel occidente y la cuenca’l Nalón

by asturnet

Cuideiru, Muros, Pravia, Salas, Sotu’l Barcu y Samartín del Rei Aurelio. El director de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, Ramón D’Andrés, mantién contactos con representantes d’esos seis ayuntamientos -los cinco primeros axuntaos na Mancomunidá de les Cinco Villes- pa estudiar la creación de nuevos departamentos llocales de promoción del asturianu.

Según confirmó D’Andrés, tanto los conceyos del llitoral occidental como’l municipiu de la cuenca’l Nalón amosaron el so interés pola posibilidá d’echar a andar sendos servicios de normalización, una iniciativa na que yá trabayen -nos sos respectivos ámbitos- los ayuntamientos de Llanes, Mieres, Avilés y Cangas de Narcea.

Talu interés cuadra col plantegamientu del director de la Oficina de Política Llingüística pal presente cursu políticu, nel qu’esi departamentu contará con un aumentu presupuestariu d’un 20 por cientu que D’Andrés quier empobinar básicamente a sufragar la normalización del asturianu nos conceyos: Esa ye la “prioridá absoluta”, en pallabres del titular de la Oficina Política Llinguística.

Ramón D’Andrés asistió esta mañana n’Uviéu a la presentación de los cursos d’asturianu que’l Gobiernu autonómicu imparte a partir de güei, en comuña cola Academia de la Llingua, en centros d’emigrantes allugaos en Madrid y Chile.

Tamién te podria gustar