Portada Educación L’Informe PISA dexa afitao que non se-yos dan siempre les ciencies meyor a los homes

L’Informe PISA dexa afitao que non se-yos dan siempre les ciencies meyor a los homes

by redacción asturnews

L’Informe PISA, qu’evalúa’l nivel de los estudiantes de 15 años en distintes árees de conocencia, ente les que s’atopa la ciencia, dexa afitao na so cabera edición que non se-yos dan siempre les ciencies meyor a los homes.

A lo llargo de la hestoria fueron munchos los homes y muyeres que dexaron la so buelga na ciencia. Sicasí, son los científicos los que de normal reciben una mayor reconocencia. Ello ye que nun ye pocu frecuente escuchar que les carreres universitaries venceyaes a la caña científica caracterizar por un alumnáu predominantemente masculín. La entruga que surde, por tanto, ye si esti enclín de los homes pola ciencia débese solo a una cuestión de preferencies o si, otra manera, guarda tamién dalgún tipu de relación coles competencies demostraes mientres l’adolescencia.

L’informe PISA evalúa’l nivel de los estudiantes de 15 años en distintes árees de conocencia, ente les que s’atopa la ciencia. Asina, la última edición reflexa como na mayoría de los países de la OCDE son los mozos los que llogren xuna puntuación media más alzada no que fai a la competencia científica, superando la media de la OCDE en casos como Australia, Canadá o Bélxica.

Agora bien, como amuesa esta infografía de Statista, en nueve de los Estaos analizaos son les muyeres les que llogren un meyor resultáu. Dientro d’esta llista, sicasí, destaca la situación de Finlandia. Nel país escandinavu, les estudiantes consiguieron xuna media de 541 puntos; 20 más que los sos compañeros. Xuna puntuación que, amás, asitió a les adolescentes fineses 50 puntos percima de la media de la OCDE. Les alumnes surcoreanas y letones tamién sobresalieron, llogrando 10 y 11 puntos más que los mozos del so país, respectivamente.

Tamién te podria gustar