Portada Educación L’impresu pa solicitar plaza nes Escuelines ta disponible dende güei llunes

L’impresu pa solicitar plaza nes Escuelines ta disponible dende güei llunes

by redacción asturnews

L’impresu pa solicitar plaza nes Escuelines va tar disponible en www.aviles.es dende güei llunes pa los centros de 0-3 de La Madalena, La Toba y El Quirinal, entamando un procesu que va espardese per toa Asturies y toles estayes educatives.

El plazu de preinscripción pa presentar solicitúes va ser del 15 al 28 de xunu. Les llistes definitives d’almitíos y almitíes va publicase’l 20 de xunetu y la matriculación efectiva va realizar del 20 al 24 de xunetu. Puede presentase la solicitú online y presencialmente nel Serviciu d’Atención Ciudadana nel Conceyu y nel Centru de Servicios Municipales “El Focu” en Villalegre.

A partir d’esti llunes van tar disponibles na see electrónica del Conceyu d’Avilés les bases y el modelu de solicitú pa la matriculación nel cursu 2020-2021 de les Escueles de Primer Ciclu d’Educación Infantil dependientes del Conceyu d’Avilés: La Madalena, La Toba y El Quirinal. El plazu presentación de solicitúes va ser del 15 al 28 de xunu, pudiendo faese tantu de forma telemática como presencial. El 13 de xunetu va tener llugar la publicación de les llistes provisionales colos as almitíos/as y non almitíos/as y va abrise de plazu hasta’l 20 de xunetu para la presentación d’allegamientos.

El 20 de xunetu darase en la publicación de les llistes definitives d’almitíos/es y non almitíos/es y la matriculación tendrá de realizase ente’l 20 y el 24 de xunetu.  Por cuenta de la situación especial derivada de la crisis sanitaria pola pandemia del coronavirus Covid-19, la incorporación de los neños y neñes a les Escueles de 0 a 3 años va depender de la situación sanitaria na qu’atopemos nel mes de setiembre.

Van Poder solicitar plaza nes Escuelinas d’Avilés los padres, madres o tutores llegales de los neños y neñes menores de trés años, o que’l so nacencia prever nel añu en cursu y moren nel conceyu o acrediten tener en dichu conceyu’l so llugar de trabayu habitual. Pa llograr una plaza ye requisitu indispensable que se tengan cumplíos los 3 meses d’edá.

La solicitú va efectuase nel modelu normalizáu que podrá llograse na citada https://sedeelectronica.aviles.es/Convocatorias,,  escoyendo la convocatoria “MATRICULA ESCUELES PRIMER CICLU DE EDUCACION INFANTIL. CURSU 2020-2021”, pestaña “Documentación a apurrir”. Una vegada rellenada la solicitú puede presentase, al pie de la documentación solicitada nes bases, per vía:

Telemática:

Dende https://sedeelectronica.aviles.es/Convocatorias,, escoyendo la convocatoria.

Tamién te podria gustar